לאחר הציטוטים החריפים

פינדרוס במכתב התנצלות: "ברקת הוגן ולא פועל לנקר עיניים"

לאחר שבראיון שערך עיתון 'משפחה' עם חבר מועצת עיריית ירושלים יצחק פינדרוס, צוטטו דברים קשרים נגד ראש העיר, מחר יופיע בעיתון מכתב התנצלות: "ברקת אינו פועל כדי לנקר עיניים" (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
יצחק פינדרוס (צילום: כיכר השבת)

לאחר שבראיון שערך עיתון 'משפחה' עם חבר מועצת עיריית ירושלים יצחק פינדרוס, הוא צוטט כאומר דברים תקיפים נגד ראש עיריית ירושלים ניר ברקת, בפרשת חילולי השבת במתחם התחנה בירושלים, מחר (חמישי) יופיע בעיתון מכתב התנצלות מטעמו בו הוא חוזר בו מהכתוב וטוען: "ניר ברקת אינו פועל כדי לנקר עיניים ולא עושה דווקא לחרדים".

בניגוד למה שנאמר בשמו, מבהיר פינדרוס במכתב מיוחד: "לצערי היה יכול להשתמע מתשובתי כאילו וראש העיר ברקת פועל בענין מתחם התחנה בכדי להכעיס ולנקר עיניים, הדבר אינו נכון, ראש העיר אינו פועל להכעיס ולנקר עיניים, אלא מתוך אמונה שזהו הסטטוס קוו האמור להיות בירושלים ובכדי לשרת את הציבור שעדיין אינו שומר תורה ומצוות".

מכתבו של פינדרוס בא לצנן את הרוחות שסערו בכיכר ספרא בסופ"ש האחרון, לאחר כתבה נרחבת שפירסם עיתון משפחה, שם הוגדר ראש העיר כ"תקווה האחרונה של מחללי השבת", וכמי ש"יש לו אג'נדה להרבות חילולי שבת ובאופן מנקר עיניים". הדברים צרמו לאזני ברקת שראה עצמו נפגע מהאשמה גורפת זו.

ל"כיכר השבת" נודע כי ברקת שוחח עם מספר רבנים בעיר והבהיר כי צורת "ההתייחסות הכפולה" כדבריו - בהם הוא מקבל שבחים על סגירת המרכולים בשבת במרכז העיר, אך בתקשורת החרדית חלק מהנציגים החרדים בוחרים לתקוף אותו באופן אישי, הוא מעשה שייפגע בשותפות הקואליציונית העירונית.

לאור זאת, ככל הנראה החליט פינדרוס לחזור בו מדבריו לעיתון ומחר יופיע מכתב התנצלות בשמו בו הוא מבהיר כי ברקת פועל אולי בניגוד להשקפת העולם החרדית אך בשום צורה לא באופן להכעיס.

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות