מרן הרב שטיינמן הורה: להחריף את המאבק נגד המחוז החרדי

בישיבה שנערכה במעונו של מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן בהשתתפות רבי יגאל רוזן ורבי משה הלל הירש, הורה הרב שטיינמן להחריף את המאבק במחוז החרדי. מחר: מכתב ב'יתד נאמן' (ארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: שוקי לרר)

המאבק במחוז החרדי עולה שלב זאת עקב התגברות הטענות על התערבות מפקחי המחוז בתכני החינוך החרדי.

אמש (ראשון) ישיבה במעונו של מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן בהשתתפותם של ראשי הישיבות הגר"י רוזן מ'אור ישראל' והגרמ"ה הירש מ'סלבודקא' ובנוכחותו של יו"ר הסיעה ח"כ משה גפני בו התקבלה הכרעתו של מרן על החרפת המאבק במחוז החרדי.

מחר צפוי להתפרסם מכתב חריף נגד המחוז החרדי שיתפרסם במהדורה החינמית של עיתון יתד נאמן הזוכה לתפוצה רחבה.

לדברי המחנכים וראשי איגוד הת"תים מדובר בהתערבות בוטה של הפקחים אשר מנסים לדחוף את רעיונותיהם ועמדותיהם בכל המישורים החל מקבלת מורים ותלמידים ועד להתערבות ממשית בתכני הלימוד ועל כן יש להחריף את המלחמה.

היום בשעות הצהריים צפויים להשתתף בישיבת הסיעה של יהדות התורה ראשי איגוד הת"תים לצד מנהלי מוסדות שיביעו בפני הנציגים החרדים את הזעקה על הפגיעה בעצמאות החינוך החרדי.

כפי שפורסם אמש לראשונה ב"כיכר השבת", ראשי איגוד הת"תים שיגרו מכתב למנהלי החיידרים בו הם קובלים על כך שמשרד החינוך החל להתערב גם בנושא הטיולים לילדי תלמודי התורה וקוראים להם שלא לשתף פעולה ולא להיכנע לאיומים.

כזכור מועצת גדולי התורה של תנועת אגודת ישראל שיגרה מכתב מיוחד לח"כים בו הורתה להם לבקש חקיקת חוק שיעגן במעמד מיוחד את החינוך החרדי זאת כמועצה עצמאית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות