פרסום ראשון

הרב בקשי דורון: "למנוע מהרפורמים כל דריסת רגל בענייני דת"

הראשון לציון הגאון הרב אליהו בקשי דורון מפרסם מכתב מיוחד בעקבות סערת הכותל הרפורמי, ומבהיר: "באשר לכותל המערבי הסמכות נתונה לרבנים הראשיים לישראל עליהם אני סומך" (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
במרכז: הראשל"צ הרב אליהו בקשי דורון (צילום: כיכר השבת ויעקב כהן, פלאש 90)

הראשון לציון הגאון רבי אליהו בקשי דורון במכתב מיוחד בעקבות סערת הכותל הרפורמי: "הרפורמים מזייפים ועוקרים את הדת ויש למנוע מהם כל דריסת רגל בכל ענייני הדת היהודיים". לדבריו, בנושא הכותל הסמכות להחליט נתונה אך ורק לראשל"צ הגאון רבי יצחק יוסף והגאון רבי דוד לאו: "אני סומך ידי עליהם ועל כל החלטה שיקבלו".

בפתח המכתב כותב הרב: "לרבים השואלים אין צורך להרבות במילים על מעשיהם הנוראיים של הרפורמים ואנשיהם, העוקרים את הדת ומזייפים אותה, ויש לעשות הכל כדי למנוע מהם כל דריסת רגל בענייני הדת והקדושה, כפי שהבהרתי בפסקי הלכה ומכתבים, בעבר ובהווה".

בשלב הזה מבהיר הרב: "יחד עם זאת הנני להבהיר כי באשר לכותל המערבי הסמכות נתונה לרבנים הראשיים לישראל הראשון לציון ונשיא בית הדין הגדול הגאון הרב יצחק יוסף שליט"א, ונשיא מועצת הרבנות הראשית הגאון רבי דוד לאו שליט"א, ולרב הכותל והמקומות הקדושים הגאון רבי שמואל רבינוביץ שליט"א, אשר אמונים על גדולי ישראל ואף אני סומך ידי עליהם".

את המכתב מסיים הרב: "יהי רצון כי יחיש לגאולינו ונראה בבניית בית מקדשינו ותפארתינו אכי"ר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות