צפו במתקפה

מרגי נגד יונה יהב: "אתה לא רוצה אצלך במערכת החינוך את החרדים"

מרגי הטיח בראש עיריית חיפה יונה יהב: "אתה לא רוצה אצלך במערכת החינוך בחיפה, לא את החרדים, לא את הערבים, ועכשיו גם נערים שבשלב מסוים בחיים שלהם נקלעו למצוקה" (פוליטי, ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |

מליאת הכנסת קיימה הערב (רביעי) דיון במסגרת 'הצעה לסדר' בנושא שמעסיק לאחרונה לא מעט את העיר חיפה - ראש העיר יונה יהב מתנגד להעברת הוסטל לנערים חסרי בית למקום הולם במרכז הכרמל, סיפור שהעיתונאית קרן נויבך העלתה על סדר היום ב'קול ישראל'.

מי שיצא במתקפה חריפה נגד ראש העיר הוא יו"ר ועדת החינוך ח"כ יעקב מרגי (ש"ס) שלא חסך בביקורת נגד יונה יהב. מרגי פתח את דבריו: "תקשיבו, אני התאפקתי. שמעתי יום אחר יום את קרן נויבך וזה המקום להודות לה שהקצתה משאב ציבורי בשעה מאוד חשובה חדשותית והגישה וחזרה. אבל אחד לא התייחס, אדם אחד לא התייחס. אני התאפקתי. רציתי כבר ביום הראשון להוציא הודעה ולומר לו מה אני חושב עליו כי יש לי איתו, עם ראש עירית חיפה, רומן ארוך בסוגיה הזאת של אזרחים לא רצויים אצלו במכבסת מילים".

"אדוני ראש עיריית חיפה, אני רוצה לומר לך ולתלמידים ברחוב חיים ששומעים אותי" פנה ח"כ מרגי: "לא חכמה לחנך או להצליח במערכת חינוך של אנשים שזכו ויש להם את כל התנאים להצליח בחיים. לא חכמה להצליח במוסד חינוכי, שהילדים שמגיעים לשם זה הורים של דור שלישי, רביעי וחמישי עם יכולות סוציואקונומיות גבוהות ולהתפאר בריאלי בחיפה".

מרגי ויהב (Yoav Ari Dudkevitch / FLASH90)

"זה לא חכמה אדוני ראש עיריית חיפה. אתה לא רוצה אצלך במערכת החינוך בחיפה, לא את החרדים, לא את הערבים, ועכשיו גם נערים, מה לעשות, שבשלב מסוים בחיים שלהם נקלעו למצוקה מסוימת ולא הלכו לרחוב. באו למסגרת שתעזור להם לחזור למסלול".

מרגי עבר למתקפה נגד ראש העיר: "אדוני ראש עירית חיפה, אתה התרגלת שסולחים לך על ההתנשאות שלך, על תרבות השקר שאתה מפיץ בתגובות שלך. אם היה לך אומץ ציבורי, היית עולה לשידור אצל קרן נויבך. ביום הראשון לא עשית זאת, ביום השני לא עשית זאת, היתה לך אפשרות גם הבוקר ולא עשית זאת. את הארנונה של המפעלים המזהמים אתה די אוהב. שתקת כל השנים והנה נסראללה העיר אותך.

"פתאום העיר אותך נסראללה והתחלת לדאוג לאזרחים שלך מהסכנות. אז אם אתה דואג לאזרחים שלך ואתה רוצה להקנות קצת ערכים לך ולסובב אותך, לך לבית ברחוב חיים, תתנצל בפני הילדים, תחבק אותם ודרכם תלמד מזה זה ערכים וסובלנות וסולידריות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות