חשד לפגע וברח: נהגת נהרגה לעיני ילדיה בכביש 6

אם לשלושה בשנות השלושים לחייה נהרגה הערב (שלישי) מפגיעת רכב חולף בכביש 6 סמוך למחלף חורשים, לעיני ילדיה ואימה ששהו ברכב. הנהג הפוגע המשיך בנסיעה (חדשות, בארץ)

זירת התאונה (צילום: דוברות המשטרה)

הקטל בדרכים: אם לשלושה בשנות השלושים לחייה נהרגה הערב (שלישי) מפגיעת רכב חולף בכביש 6 סמוך למחלף חורשים, לעיני ילדיה ואימה ששהו ברכב.

מבדיקה ראשונית עלה כי האישה עצרה בצד הדרך מסיבה שטרם ברורה ורכב שעבר במקום פגע בה ופצע אותה באורח אנוש. לאחר מאמצי החייאה נאלצו כוחות ההצלה לקבוע את מותה במקום. הרכב הפוגע נמלט מהמקום ובמשטרה עורכים סריקות לאיתורו.

בנוסף להרוגה, שני הילדים ואם הנהגת ששהו ברכב נפגעו באורח קל וטופלו במקום על ידי כונני איחוד הצלה ומד"א. במשטרת התנועה קוראים לנהג שהיה מעורב באירוע, להסגיר את עצמו בטרם יגיעו השוטרים אליו, נכון לשעה זו בוחני משטרת ישראל נמצאים עדיין בזירה וממשיכים בחקירת התאונה. במשטרה בודקים גם אפשרות שנהג הרכב הפוגע לא הבחין בתאונה.

יאיר פרוש מתנדב באיחוד הצלה שהגיע ראשון לזירה סיפר: "כשהגעתי לזירה נתקלתי בנהגת רכב ללא הכרה וללא דופק ונשימה לאחר שככה"נ יצאה מרכבה עקב תאונה עצמית קלה ולמרבה הצער נדרסה למוות. נוסעי הרכב אשה ושלושה ילדים טופלו בזירה ע"י חברי יחידת האופנועים של איחוד הצלה במצב קל. בשלב זה לא ברור אם נהגת הרכב נפגעה מרכב או משאית שהמשיכו בנסיעה. במשטרה בודקים את נסיבות התאונה".

(קבוצת מדברים תקשורת)

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות