הדחת שלושת נציגי ש"ס בירושלים

אריה דרעי מאשר: "זו הנחיית 'המועצת'; הנציגים לא אשמים"

יו"ר ש"ס השר אריה דרעי מאשר את חשיפת "כיכר השבת" על הדחת שלושה מנציגי ש"ס בעיריית י-ם וטוען כי זו הנחיית מועצת חכמי התורה. על הנציגים אמר: "אנשים טובים, הם לא אשמים" (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
יו"ר ש"ס השר אריה דרעי (צילום: יעקב כהן)

חשיפת "כיכר השבת": יו"ר ש"ס אריה דרעי מאשר הבוקר (שלישי), את הדיווח ב"כיכר השבת" כי שלושה מחברי מועצת העיר ירושלים יודחו מתפקידם ולדבריו זו ההנחיה של מועצת חכמי התורה.

בראיון למרדכי לביא ברדיו "קול חי", אמר דרעי כי "אני מבצע את ההנחיה שקיבלנו ממועצת חכמי התורה, 'לא שררה אני נותן בכם אלא עבדות', זה המסר שלי מהיום שחזרתי, עבודה בשטח".

מוקדם יותר נחשף לראשונה ב"כיכר השבת" כי דרעי מבקש לפטר שלושה חברי מועצת העיר ירושלים: נחמניאל סבן, מיכאל מלכיאלי ואשר מישאלי ולהכניס במקומם נציגים חדשים, כאשר הסיבה העיקרית לכך היא העובדה שחברי המועצה עובדים במקביל בתפקיד בכיר אחר.

חשיפת "כיכר השבת"

ח"כ יעקב מרגי אישר גם הוא את הפרטים ואמר כי מדובר במהלך רחב היקף בכל הרשויות. "כל מי שמחזיק בתפקיד בכיר אחר לא יוכל להמשיך לכהן במקביל כחבר מועצת עיר", הבהיר מרגי.

דרעי עצמו סיפר בראיון למרדכי לביא ב"קול חי": "נפגשתי עם חברי המועצה בירושלים, ישבנו באריכות, הם עושים עבודה טובה, אבל ירושלים היא עיר גדולה מאוד והעול והפניות רבות, הם אמרו לי שהם משתדלים לעשות כמה שהם יכולים, הם לא אשמים, הם אנשים טובים מאוד ושוב הם לא אשמים, אבל יחד עם זאת היקף הפנית גדול מאוד, אמרתי להם שיראו איך הם יכולים להתאמץ יותר".

דרעי עם ח"כ מרגי (צילום: יעקב כהן)

על מיכאל מלכיאלי המכהן כחבר מועצה ובמקביל כראש סגל שר הדתות דוד אזולאי אמר דרעי: "יש כאלו שעושים עבודה גם בירושלים וגם במשרד הדתות, וזה פוגע או במשרד הדתות או בירושלים".

יו"ר ש"ס סיפר על כך שמדובר במהלך ארצי ואמר: "שלחתי את גואטה ואת מרגי, הם אוספים לי נתונים בכל הארץ, הם שמעו את השטח, בסופו של דבר - נלך למהלך ואני יודע שיש כאלו שיפגעו מזה, אבל זו לא הכוונה שלי, העברתי את המסר בשבת שעשינו לכל הנציגים ברמדה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות