דו"ח שב"כ: ירידה דרמטית בפיגועים בקשים בחודש האחרון

דו"ח ששחרר היום שירות הביטחון הכללי מציג ירידה של עשרות אחוזים בפיגועים שבוצעו במהלך החודש הראשון בשנת 2016. רוב מכריע של הפיגועים אירעו ביהודה ושומרון (חדשות, צבא וביטחון)

(שב"כ)

דו"ח ששחרר היום (שני) שירות הביטחון הכללי מציג ירידה של עשרות אחוזים בפיגועים שבוצעו במהלך החודש הראשון בשנת 2016. על פי הנתונים, בחודש הראשון של 2016 ביצעו פלסטינים 169 פיגועים, מהם הרוב המכריע - 126 פיגועים - באזור יהודה ושומרון, 40 פיגועים בירושלים וברחבי ישראל שבתוך הקו הירוק, כמו גם שלושה פיגועים מרצועת עזה.

הפיגועים שבוצעו מהרצועה הינם 2 שיגורי רקטות ומטען נפץ אחד שכוון נגד כוחות צה"ל, כל האירועים הסתיימו ללא נפגעים.

מבין אירועי הטרור ברחבי הארץ בחודש ינואר, בוצעו 9 פיגועי דקירה וניסיונות לפיגועי דקירה, 12 מהפיגועים ומניסיונות הפיגועים נעשו באמצעות מטעני נפץ מאולתרים, בשמונה מקרים ניסו פלסטינים לרצוח יהודים באמצעות ירי מנשק קל. ואילו הרוב המכריע של אירועי הטרור היו 136 מקרים של השלכת בקבוקי תבערה לעבר ישראלים ולעבר כוחות הביטחון.

בסך הכל מדובר בהמשך הירידה הניכרת של אירועי הטרור הפלסטיני בגל הטרור הנוכחי. כזכור, לפני כשבוע אמר גורם בכיר בצה"ל ל"כיכר השבת" כי בצה"ל מזהים ירידה דרמטית בניסיונות הפיגועים וכי הכוחות בשטח הוגברו משמעותית, מה שמונע ניסיונות פגיעה באזרחים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות