צפו בווידאו

צפו: כשגפני התגייס לעזרת בית הספר הערבי

יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני תקף את הקשיים שמערימים פקידים על בתי ספר מוכרים שאינם רשמיים, זאת על רקע תחקיר של "המקור" בנוגע לבית ספר במזרח ירושלים. צפו בווידאו (חדשות)

יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני תקף היום (רביעי) את הקשיים שמערימים פקידים על בתי ספר מוכרים שאינם רשמיים, ומפריעים להתנהלותם של המוסדות. דבריו של גפני מגיעים על רקע תחקיר של "המקור" בערוץ 10, שהציג את הקשיים בהם נתקל בית ספר בשכונת שועפאט.

"מדובר על תחקיר בערוץ 10 שעשו רביב דרוקר וברוך קרא על בית הספר במזרח ירושלים. למה התעוררתי לדבר הזה? כי אני כבר מכיר את זה כמה שנים, זה לא דבר חדש. כבר כמה שנים אני לא יודע איך אפשר לנהל מוסד שהוא מוכר שאינו רשמי".

"אני לא יודע... אין מציאות כזו, לא יודע איך מגישים בקשה, וכשאתה פונה מחמיצים לך פנים" סיפר גפני על הקשיים בהם נתקלים מנהלי מוסדות. "מה קרה בבית הספר הזה? מדיניות המשרד לעודד את בית הספר", עם זאת, הוסיף גפני: "לא אומרים לו בא נשב ונתקן את הדברים, קודם כל מפסיקים. אי אפשר לשלם משכורת, אי אפשר לנהל. וזה לא רק במזרח ירושלים".

"יושבים פקידים כבר כמה שנים... אי אפשר לנהל עם המדיניות הזאת, שהיא בניגוד למדיניות של המשרד, אין עם מי לדבר ולא מקבלים שום תשובות".

"בית הספר במזרח ירושלים והתחקיר משקף נאמנה את המצב שמתנהל כבר שנים ארוכות. אי אפשר להמשיך עם זה, אלא אם כן תתקבל החלטה בכנסת שאין יותר מוכר שאינו רשמי, אם לא - זה לא יכול להימשך יותר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות