יאיר לפיד: "לא יכול להיות שראש הממשלה שותק ולא אומר מילה להגנת הנשיא"

יו"ר יש עתיד יאיר לפיד התייחס למתקפה כנגד הנשיא ראובן ריבלין ואמר: "הקיצוניות מימין ומשמאל מתחזקת מסע נגד הנשיא חייב להיפסק, ועכשיו לפני שיקרה פה אסון. להפחיד זו לא מדיניות" (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
לפיד ונתניהו (צילום: מארק ישראל סלם. פלאש 90)

יו"ר 'יש עתיד' ח"כ יאיר לפיד תוקף הצהריים (רביעי), את ראש הממשלה בנימין נתניהו, שלדבריו שותק ולא אומר מילה להגנת נשיא המדינה ראובן ריבלין, שמותקף בימים אלו על ידי גורמים בימין.

במהלך נאום בכנס של התנועה לאיכות השלטון התייחס לפיד למתקפה נגד ריבלין ואמר: "לא מפתיע שגם השיח בינינו, הדיאלוג הפנימי שלנו, חונק את הגרון. האלימות חוגגת, הרשתות החברתיות הפכו לביצה של שנאה וזעם, הקיצוניות מימין ומשמאל מתחזקת. מצד אחד שוברים שתיקה מכפישים את חיילי צה"ל, מצד שני תמונות של הנשיא ריבלין במדי אס.אס רצות להם ברשת.

"המסע נגד הנשיא חייב להיפסק, ועכשיו לפני שיקרה פה אסון. לא יכול להיות שעדר של טוקבקיסטים יכתיב את האווירה במדינה. לא יכול להיות שראש הממשלה שותק ולא אומר מילה להגנת נשיא המדינה, מול התקפה אלימה המתירה את דמו".

לפיד הוסיף ותקף את מדיניות ממשלת נתניהו ואמר: "להפחיד אנשים זו לא מדיניות. אם אתם בוחרים את ההנהגה מתוך פחד, אתם תחיו בעולם של פחד. אנחנו צריכים להגדיר לעצנו איזו מדינה אנחנו רוצים שתהיה פה ואז ללכת ולעשות את זה.

"זו תפקידה של מנהיגות. ברור לגמרי שלמרות כל האויבים מסביב, בהנהגה נכונה, עם חזון נכון, ועם ערכים ועם ראיה אמיתית של העתיד, תנאי פתיחה כאלה יכולים לתרגם את עצמם למדינה שבה יכולים להיות לנו חיים מופלאים. עם רמת חיים גבוהה במיוחד, עם גאווה לאומית, עם בטחון אישי ועם יחסים בינלאומיים מצוינים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות