דריכות במערכת הפוליטית

מבקר המדינה יפרסם דו"ח חמור על הפריימריז במפלגות

מבקר המדינה יוסף שפירא יפרסם היום (רביעי) בשעה 16:00 דו"ח חמור בנושא הבחירות המקדימות במפלגות השונות. הדוח צפוי לכלול ממצאים חמורים כולל חשד לביצוע עבירות פליליות (חוק ומשפט)

מבקר המדינה יוסף שפירא (צילום: פלאש 90)

מבקר המדינה יוסף שפירא יפרסם היום (רביעי) דו"ח המוגדר כ"חמור", בנושא הבחירות המקדימות - הפריימריז, במפלגות השונות שנערכו לפני כשנה לפני הבחירות לכנסת ה-20.

גורמים שעיינו בדו"ח מציינים כי הדוח צפוי לכלול "ממצאים חמורים", כולל חשד לביצוע עבירות פליליות על ידי חלק מהמתמודדים.

הדו"ח יותר לפרסום רק בשעה 16:00 אחר הצהריים אך במערכת הפוליטית יודעים לומר כי חלק מהממצאים יידרשו את התערבותו של היועץ המשפטי לממשלה יהודה וינשטיין.

הדוח בדק בין היתר את התנהלותם של חברי כנסת ושל שרים בממשלה במהלך הפריימריז ולאחריו, וניתן רק לומקר שאחד מחברי הכנסת שבולט בדוח או ח"כ שנמצא בכותרות בחודשים האחרונים.

גורמים שראו את הדוח אמרו כי ישנו חשד שאחד המועמדים בפריימריז באחד מהפלגות הגיש תצהיר שקרי למבקר. עונשו של מי שהגיש תצהיר שקרי הוא עד שלוש שנות מאסר.

בנוסף, יפרסם מבקר המדינה דו"ח על ביקורת החשבונות שערך למתמודדים בפריימריז לתפקיד יו"ר המפלגה במפלגות "הבית היהודי", "האיחוד הלאומי", "הליכוד" ו"מרצ". וכן יפרסם את רשימות התורמים למועמדים.

ב"ידיעות אחרונות" דווח כי הדו"ח יחשוף ממצאים שליליים לגבי אחד מראשי המפלגות בקואליציה וכן יצביע על האפשרות שכמה ח"כים עברו על חוק מימון המפלגות במסגרת מרוץ הפריימריז.

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות