הפיגוע במטוס הרוסי

דאעש מציג: זו הפצצה שבאמצעותה הפלנו את המטוס הרוסי

המגזין של דאעש פרסם תמונה של הפצצה שהפילה את המטוס הרוסי בסיני. בתמונה ניתן לראות פחית שתייה לצד מרעום ומתג להפעלת הפצצה. רוסיה אישרה רשמית אמש: זו פצצה (חדשות)

ב. ניסני | כיכר השבת |
(צילום: דאעש)

זו הפצצה שהפילה את המטוס הרוסי: יממה לאחר שהממשל הרוסי הודיע כי פצצה היא שהפילה את מטוס הנוסעים של חברת התעופה הרוסית מטרוג'ט בסיני לפני כשלשה שבועות, פרסם היום (רביעי) ארגון הטרור האיסלאמי דאעש במגזין 'דאביק' את תמונת הפצצה שהפילה את המטוס והרגה את 224 נוסעיו ואנשי צוותו.

כזכור, אמש הודיע הממשל הרוסי כי מה שהפיל את המטוס בסיני היא פעולת טרור וכי מטען קטן שהתפוצץ במטוס הפיל אותו. בתמונה שפרסם דאעש ניתן לראות פחית שתייה לצד מרעום ומתג להפעלת הפצצה. ככל הנראה מדובר בפצצה שהוכנה בתנאים מחתרתיים למרות העובדה כי בסיני יש לא מעט חומרי לחימה.

Read this in english

ראש שירות הביטחון הרוסי אלכסנדר בורטינקוב מסר אמש כי: "אפשר לומר באופן חד-משמעי שמדובר בפעולת טרור". הוא הסביר כי "לפי המומחים שלנו, מטען נפץ תוצרת בית שווה ערך לקילוגרם TNT התפוצץ במהלך הטיסה, דבר שגרם למטוס להתפרק באוויר ומסביר מדוע שברי המטוס היו מפוזרים בשטח כה גדול. אני יכול לומר בוודאות שזו הייתה פעולת טרור".

נשיא רוסיה ולדמיר פוטין אמר אמש כי "אפשר לומר שמדובר בפיגוע". פוטין הורה לכוחות הביטחון להתמקד במציאת האחראים למעשה: "אין חוק התיישנות על זה. אנחנו צריכים לדעת את כל שמותיהם, אנחנו הולכים לחפש אחריהם בכל מקום שבו הם מסתתרים. אנחנו נמצא אותם בכל מקום על פני כדור הארץ ונעניש אותם", אמר פוטין.

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות