אנטישמיות בגרמניה? שתי נשים ניפצו חולנות בית כנסת - ונעצרו

משטרת מחוז ברנדנבורג שבמזרח גרמניה, הודיעה כי עצרה שתי נשים שניפצו חלונות בית הכנסת היחיד באזור. בדמן של הנשים נמצאה כמות חריגה של אלכהול והרקע ככל הנראה אנטישמי (עולם)

(צילום ארכיון: כיכר השבת)

אנטישמיות בגרמניה? משטרת מחוז ברנדרבורג שבמזרח גרמניה הודיעה הבוקר (רביעי), כי עצרה לחקירה שתי נשים מקומיות, לאחר שמוקדם יותר הבוקר שברו השתיים את חלונות בית הכנסת היחיד בעיר קוטובוס שבמחוז ברנדרבורג.

על פי החשד, שתי הנשים שברו את חלונות בית הכנסת לאחר ששתו כמויות גדולות של אלכוהול, כשהמניע הוא ככל הנראה אנטישמי ונבדק החשד עם הנשים משתייכות לקבוצות ניאו נאציות באזור.

דובר משטרת קוטובו, טורסטן וונדט, מסר כי כבר אתמול בבוקר הבחינו שוטרי סיור בעיר בשתי הנשים ששוטטו באופן מחשיד בסמוך לבית הכנסת וכי הנשים נחקרות כעת על מנת לקבוע מהו המניע למעשה.

בית הכנסת שבעיר הינו בית הכנסת היחיד באזור כולו, לאחר שכל בתי הכנסת במחוז ברנדרבורג נהרסו או חוללו בשואה. לפני כשנה רכשה הקהילה היהודית המקומית את בית הכנסת מידיה של הכנסייה הפרוטנסטנטית במקום, כשבמהלך הרכישה מסרו גורמי הכנסייה כי הם רואים במכירת בית הכנסת ליהודים כהליך תיקון על שתיקתה של הכנסייה במהלך השואה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות