בלי עין הרע

בני ברק מובילה באחוזי הילדים, תל אביב בתחתית

העיר החרדית בני ברק מובילה מבין הערים הגדולות בישראל באחוזי הילדים המתגוררים בה. בתל אביב-יפו נמצא האחוז הנמוך ביותר של משקי בית עם ילדים עד גיל 17 - 25% בלבד (חדשות, בארץ)

(צילום: מנדי הכטמן, פלאש 90)

הערים החרדיות מובילות ברשימת הערים ברוכות הילדים: מנתונים שפרסמה היום (שלישי) הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה לרגל יום הילד הבינלאומי עולה כי הערים החרדיות הן המובילות באחוזי הילדים, בפער גדול על פני הערים הגדולות בארץ.

בראש הרשימה ניצבת כצפוי העיר בני ברק עם אחוז הילדים הגבוה ביותר בישראל עם 47 אחוזים מבין התושבים בגילאי 0 עד 17 שנים.

אחריה, ברשימת הערים הגדולות בארץ, נמצאת ירושלים עם 40 אחוזי ילדים מכלל האוכלוסיה (כולל המגזר הערבי) ולאחר מכן אשדוד עם 32 אחוז ילדים מכלל תושבי העיר. את רשימת הערים הגדולות סוגרות הערים בת ים ותל אביב עם 21 אחוז ילדים מכלל התושבים.

גם היישובים העירוניים החרדים מובילים את רשימת היישובים העירוניים ברוכות הילדים, כשהעיר מודיעין עילית שוברת שיא עם 64 אחוז מהתושבים בגילאי 0 עד 17, אחריה נמצאת ביתר עילית עם 63 אחוזי ילדים מכלל התושבים, והיישוב מבוא חורון ממוצב במקום השלישי עם 62 אחוזים.

על פי נתוני הלמ"ס, מבין הערים הגדולות בישראל (המונות יותר מ-100,000 תושבים) נמצא כי יותר ממחצית ממשקי הבית בערים בני ברק וירושלים הנם משקי בית עם ילדים עד גיל 17 (כ-%58 ו-%52, בהתאמה). בתל אביב-יפו נמצא האחוז הנמוך ביותר של משקי בית עם ילדים עד גיל 17: 25%.

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות