התקפה חריפה • צפו

לפיד עקץ את קיש, מקלב הגיב ותקף: "הגעת מושחת לכנסת"

ח"כ יאיר לפיד תקף את ח"כ יואב קיש על הצבעתו בעד חוק הגיוס ואמר כי הפוליטיקה השחיתה אותו, בתגובה זכה להתקפה חריפה מצד ח"כ אורי מקלב: "לפיד, אתה הגעת מושחת לכנסת" • צפו (בארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |

התקפה חריפה: לאחר הצבעתו של ח"כ יואב קיש ממפלגת "הליכוד" בקריאה ראשונה בכנסת בעד חוק הגיוס המתוקן הגיב יו"ר "יש עתיד" יאיר לפיד בסרקזם לקיש וזכה בתגובה למתקפה חריפה מצדו של ח"כ אורי מקלב מ"יהדות התורה".

לפיד כתב בטוויטר: "הסתכלתי על ח"כ יואב קיש כשהצביע נגד השוויון בנטל. אני עוד זוכר אותו עומד וצועק בהפגנות בעד החוק. כמה מהר השחיתה אותו הפוליטיקה".

בקדנציה הקודמת, פעלו לפיד וקיש יחד במסגרת חקיקת החוק לשויון בנטל שהועבר על-ידי ממשלת נתניהו-לפיד-בנט.

בתגובה לדברי לפיד, הגיב היום מעל בימת הכנסת ח"כ אורי מקלב ואמר בעוקצנות: "לפיד, אתה הגעת מושחת לכנסת ולכן הפוליטיקה לא השחיתה אותך. לעשות מעשה נבזה כזה. עשר דקות לבוא לפה להכריח את יואב קיש לעלות להצביע ואחרי זה לכתוב הסתכלתי על ההצבעה שלו וראיתי איך שהפוליטיקה משחיתה".

יצויין כי ברמה העקרונית מקפידים חברי הכנסת של סיעת "דגל התורה" להישמע להוראת גדולי ישראל ושלא להתייחס פומבית לנושא חוק הגיוס בכדי שלא לעורר הסתה אולם במקרה הזה הגן מקלב על כבודו של קיש והשיב מנה אחת אפיים ללפיד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות