בעקבות המצב הביטחוני

מאות מאבטחים, חמושים על הגגות: כך תתנהל חתונת ויז'ניץ

על רקע גל הטרור, מאות מאבטחים ואנשי כוחות הביטחון ילוו את חתונת נכדת האדמו"ר מויז'ניץ ביום רביעי הקרוב. חמושים יוצבו על גגות סמוכים למקום האירוע בחולון: מקווים שיהיה קידוש ה' (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
מאבטחים חמושים יוצבו על גגות סמוכים, אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

בצל המצב הבטיחוני הרעוע בארץ ובעולם, תיערך השבוע (רביעי) חתונת נכדתו של מרן האדמו"ר מויז'ניץ - תחת אבטחה חסרת תקדים, מאות מאבטחים שיוצבו בקהל ובכניסות לאירוע וחמושים על גגות המבנים הסמוכים.

עוד בנושא:

הכלה הינה בתו של הרה"צ רבי יצחק שעייה הגר, בנו של האדמו"ר מויז'ניץ, והחתן הינו נכדו של דוד האדמו"ר, מרן האדמור מויז'ניץ מונסי.

לאחר הטרגדיה הקשה שהתרחשה בהלוויתו של מרן פוסק הדור הגר"ש וואזנר זצ"ל, ובעקבות הלקחים שהפיקו מארגני האירועים והכנסים בציבור החרדי, החליטו עסקני החסידות לקיים את האירוע בו צפויים להשתתף למעלה מרבבת חסידים - בהיכל הטוטו בעיר חולון.

מפת האירוע
מפת אזור השמחה
חלוקת ההיכל

עוד לפני המצב הביטחוני הקשה, הורה האדמו"ר מויז'ניץ לעסקני החסידות להקפיד בכל מחיר על בטיחות האירוע. "שלומו של הציבור זהו הדבר הראשון במעלה ולכך יש לדאוג לפני הכל" אמר הרבי.

ואכן, לראשונה בציבור החרדי, הושכר האולם הענק כאשר האירוע אמור להוות פיילוט לאירועים נוספים בציבור החרדי שייערכו במקום.

בחסידות נערכים להסעת ההמונים מכל ריכוזי הציבור החרדי בארץ, כאשר השמחה הגדולה תחל כבר בשעות הצהריים כשהחופה תיערך ברחבת היכל הטוטו. שמחת החתונה וה"מצווה טאנץ" יתקיימו באולם ההיכל עצמו.

לכל החסידים ניתן כרטיס כניסה ייחודי בשילוב ברקוד זאת על מנת לשמור על הסדר ו"שלכל אחד יהיה את המקום שלו". הכרטיס מחולק על ידי חברת הפקות חיצונית ("לאן" - הפועלת בעיקר במגזר הכללי) זאת על מנת למנוע עומס יתר.

בשל המצב הבטחוני, לא לוקחים במשטרה סיכונים ומקדישים לשמחת החתונה למעלה מ-200 אנשי אבטחה שישמרו במעגלים שונים על הכניסות, היציעים ועל בימת הכבוד.

ל"כיכר השבת" נודע כי בשל הפיגועים בחודש האחרון, וככל הנראה גם כהפרת לקחים מגל הטרור העולמי, מסרבים במשטרת ישראל לקחת סיכונים מיותרים ויציבו כוחות חמושים על גגות תצפית בסמוך לאולם וכן אנשי כוחות הביטחון שיתצפתו על כל האירוע מגבעת פרס הסמוכה.

ה"מזרח" כבר מוכן
ההכנות לאירוע (באדיבות המצלם)
ההכנות לאירוע (באדיבות המצלם)

"אנחנו מקווים שהכל יעבור בשלום ועל מי מנוחות והשמחה תגרום לקידוש השם גדול". אומרים בחסידות.

העסקנים מציינים כי מדובר בשילוב כוחות נדיר, כאשר הכל נעשה בתיאום מלא עם כוחות הביטחון ועם עיריית חולון בראשות ראש העיר מוטי ששון שנרתמו להפקה הגדולה.

בחסידות הודו גם למאמצי הסיוע של שר הבריאות יעקב ליצמן וחבר מועצת עיריית ירושלים שלמה רוזנשטיין, ש"פעלו לסייע לשמחת החתונה בתיאום מול כל הגורמים הבטחוניים והתחבורתיים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות