המחווה של הטייסים למוישי הולצברג. תמונות

טייסי חברת אל-על שהטיסו את אלפי שלוחי חב"ד לכינוס השלוחים העולמי שמתקיים בארצות הברית, הפתיעו את הילד מוישי הולצברג, ניצול הפיגוע בבית חב"ד בהודו, בביקור בתא הטייס. צפו (חסידים)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
מוישי בתא הטייס (באדיבות אתר חב"ד COL‏)

טייסי חברת אל-על שהטיסו את אלפי שלוחי חב"ד לכינוס השלוחים העולמי שהתקיים בשכונת קראון-הייטס שבארצות הברית, הפתיעו את הילד מוישי הולצברג ניצול הפיגוע בבית חב"ד בהודו.

עם עלייתו למטוס ליוו הטייסים את מוישי אל תא הטייס שם הסבירו לו כיצד המטוס פועל ולאחר שיחה קצרה יצא מוישי עם חיוך אל עבר מקום מושבו במטוס בדרכו להשתתף בפעם הראשונה בכנס השלוחים.

סיפורו של מוישי, ריגש את העולם כולו, כאדם היחיד ששרד את התופת, בזכות תושייתה של עוזרת הבית, סנדרה, שחרפה את נפשה כאשר נכנסה אל בית חב"ד הנצור וחילצה בעור שיניה את הילד בן השנתיים וחצי מהמקום.

במטוס המדובר ניתן היה לראות עשרות שליחי חב"ד מרחבי הארץ. במהלך הטיסה הניחו השלוחים תפילין ליושבי המטוס שחפצו בכך.

לקראת הכינוס פרסם מרכז השלוחים העולמי נתונים על מספרם הכולל של שליחי חב"ד ברחבי העולם. על פי הנתונים, מספרם עומד על 4,325 שלוחים ב-86 מדינות ברחבי העולם.

השלוחים מפעילים ברחבי העולם כ-3,500 בתי חב"ד ומוסדות יהודיים. בארה"ב וקנדה בלבד פועלים 960 מרכזים, ומתברר שחב"ד היא הגוף המפעיל את המספר הגדול ביותר של קהילות בצפון אמריקה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות