"המצב מסובך"

הרצוג: על ישראל לקלוט פליטים מסוריה

יו"ר האופוזיציה קרא לממשלת ישראל לקלוט פליטים מסוריה: "העם שלנו חווה על בשרו את שתיקתו של העולם ולא יכול להיות אדיש מול הרצח והטבח". סיפר על שיחה עם מנהיג אופוזיציה סורי (חדשות)

הרצוג (צילום: פלאש 90)

יו"ר האופוזיציה ח"כ יצחק הרצוג קרא בסוף השבוע לממשלה לקלוט פליטים מהלחימה בסוריה. את הדברים אמר הרצוג באירוע "שבתרבות" בתל אביב. לדברי הרצוג: "יהודים לא יכולים להיות אדישים כשמאות אלפי פליטים מתדפקים על חוף מבטחים".

בפוסט שפרסם הרצוג בפייסבוק הוא כתב כי "העם שלנו חווה על בשרו את שתיקתו של העולם ולא יכול להיות אדיש מול הרצח והטבח שמשתוללים בסוריה".

הרצוג סיפר על כמאל לבואני, מנהיג אופוזיציה סורי בולט שהוגלה ממדינתו ושומר איתו על קשר הדוק מאז החלה מלחמת האזרחים בסוריה. "הוא ביקש בשם מנהיגי האופוזיציה הסורית ליזום ועידת חירום בינלאומית לטיפול באסון בסוריה".

"אני הוספתי שעל ישראל להשתתף בוועידה כזו ובמאמץ הבינלאומי לרבות קליטת פליטים מבוקרת והמשך הצעדים ההומניטריים שמתבצעים כבר היום" אמר הרצוג.

"המצב בסוריה מורכב ומסובך. אתמול נרצח ווחיד בלעוס, מנהיג הדרוזים בסוריה. גם הם מאויימים ונרדפים וזה רק שמן נוסף למדורה המסוכנת הבוערת שם כעת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות