פרסום ראשון

היועמ"ש למיכאל מלכיאלי ואברהם אמסלם: תתפטרו ממשרד הדתות

היועמ"ש הורה למיכאל מלכיאלי, ראש מטה שר הדתות, ולאברהם אמסלם, ראש הלשכה של אזולאי, להתפטר מתפקידיהם במועצות העיר ירושלים ואשדוד, זאת בשל חשש לניגוד עניינים (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
מיכאל מלכיאלי (צילום: באדיבות המצלם)

פרסום ראשון: היועץ המשפטי לממשלה יהודה וינשטיין הורה למיכאל מלכיאלי, ראש מטה שר הדתות דוד אזולאי, המכהן גם כחבר מועצת העיר ירושלים - להתפטר מתפקידו כחבר מועצת עיריית ירושלים או מתפקידו כראש המטה של שר הדתות דוד אזואלי, זאת בשל החשש לניגוד עניינים.

ל"כיכר השבת" נודע כי וינשטיין שיגר הערב (חמישי) מכתב לשר הדתות דוד אזולאי, בו הוא מסביר כי ישנה בעיה מבחינה משפטית שראש המטה מלכיאלי ימשיך בתפקידו, כל עוד הוא משמש במקביל גם כחבר מועצת עיריית ירושלים, וזאת בשל תפקידו הבכיר במשרד הדתות שם הוא עוסק בתקציבים הקשורים למועצות מקומיות, זאת כאמור כשהוא מכהן במקביל כחבר מועצת העיר ירושלים.

במצב הנוכחי, אם מלכיאלי ירצה להישאר במשרד הדתות, הרי שהוא יצטרך להתפטר מתפקידו כראש המטה ולהתמנות לתפקיד יועץ בכיר, מבלי להתעסק בתקציבים המשתייכים למועצות מקומיות.

הערכה בש"ס היא כי יו"ר התנועה, השר אריה דרעי, יעדיף שמלכיאלי יישאר במועצת עיריית ירושלים ובמקביל יכהן כיועץ בכיר לשר אזולאי, זאת בשל הכוח שצבר בקרב תושבי העיר והאהדה הרבה שצבר בשנים האחרונות.

עוד נודע ל"כיכר השבת" כי היועץ המשפטי לממשלה הכריע כי ראש לשכתו של השר אזולאי, אברהם אמסלם, החבר במועצת העיר אשדוד, לא יוכל להמשיך בתפקידו כאחראי על המועצות הדתיות במשרד הדתות אלא אם יתפטר מתפקידיו בעירייה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות