"קו אדום נחצה שוב ושוב"

אדלשטיין חיזק את הנשיא ריבלין וחטף צרור נאצות ברשת

יו"ר הכנסת שוחח עם נשיא המדינה וחיזק אותו מול המתקפות בגלל דבריו נגד הימין הקיצוני: "יש קו אדום שנחצה שוב ושוב. אין מקום לבזות ולגדף - על אחת כמה וכמה את נשיא המדינה" (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
ריבלין ואדלשטיין, ארכיון (צילום: פלאש 90)

הסתה נגד הנשיא: שעות לאחר שנשיא המדינה ראובן ריבלין התלונן במשטרה כי הוא סופג איומים על חייו בעקבות הגינויים החריפים שלו לרצח התינוק הפלסטיני והדקירה ב"מצעד התועבה" בירושלים, שוחח עמו יו"ר הכנסת והביע בו תמיכה.

לאחר השיחה עם ריבלין כתב אדלשטיין: "וְנָשִׂיא בְעַמְּךָ לֹא תָאֹר" (שמות כ"ב). שוחחתי זה עתה עם נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין וביקשתי לחזק את ידיו בעקבות אירועי סופ"ש שגררו תגובות נסערות ברשתות החברתיות כלפיו".

לדבריו: "יש קו אדום שנחצה שוב ושוב. אין מקום לבזות ולגדף, על אחת כמה וכמה את נשיא המדינה. הנשיא ריבלין איננו זקוק להגנתי אבל אינני מוכן להחריש כאשר מי מאיתנו זוכה לקיתונות של לעג לאחר שהוא מגנה מעשי זוועה, רצח ואלימות באשר הם.

"אני מתבייש בכך ועל כולנו להתבייש בכך! גם בעת שהרגשות גואים יש לכבד לפחות את עצמנו, את עמנו ואת האזרח העומד בראשנו".

בעקבות הדברים שכתב אדלשטיין בפייסבוק, הוא זכה למטר נאצות מצד גולשים, שכתבו לו בין היתר כי "לא תקבל את הקול שלי. אני לא מבין למה אתה מיתמם. האיש אמר על העם היהודי בגלל ספק גדול של מעשה אחד שאולי נעשה על ידי יהודי. דברים שכול אנטישמי היה גאה בהם".

גולשים אחרים כתבו כי "הוא, הנשיא שלך, כבר אינו הנשיא שלי. סתם עוד אזרח שגר בבית מפואר על חשבוני". גולש אחר כתב כי זה "נשיא....של מדינת פלסטין". חלק מהביטויים כנגד ריבלין ואדלשטיין צונזרו בשל כבוד הגולשים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות