יעלון: גופות החללים בראש מעיינינו

שר הביטחון משה בוגי יעלון הבהיר בביקור בבתי ספר במסגרת תרגיל העורף כי ישראל ממשיכה במאמציה להשבת גופותיהם של שני החטופים הדר גולדין ואורון שאול הי"ד (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
יעלון, ארכיון (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)

שר הביטחון משה בוגי יעלון הבהיר היום (שני) כי ישראל ממשיכה במאמציה להשבת גופותיהם של שני החטופים הדר גולדין ואורון שאול הי"ד, שנחטפו אשתקד בעת מבצע "צוק איתן" ברצועת עזה. את הדברים אמר שר הביטחון בעת ביקור שערך בבית הספר "טביב" בראשון לציון במסגרת תרגיל העורף "נקודת מפנה".

השר נשאל האם ביקורו של שר החוץ הגרמני קשור למאמצי החזרת הגופות וענה: "כמובן שעניין גופות החיילים ממבצע 'צוק איתן', סמל ראשון אורון שאול וסגן הדר גולדין ז"ל בראש מעיינינו. במקרה הזה אין קשר בין הביקור לבין הסוגיה הזו שאנחנו כמובן משקיעים בה מאמצים בכיוונים שונים כדי להביא אותם לקבר ישראל".

באשר לדיווחים כי צעיר לבנוני נעצר בקפריסין בחשד כי ניסה להוציא אל הפועל פיגועים נגד ישראלים וכן לניסיונות חיזבאללה לבצע פיגועים בחו"ל, הסביר השר את עמדת ישראל.

"הקפריסאים עשו כנראה עבודה טובה בלאתר דירת מסתור, שלפי מה שהם מדווחים משמשת את חיזבאללה מנגנון פיגועי חו"ל, ועצרו שם לבנוני שבא אל הדירה הזו, לפי מה שמדווחים לנו, מצאו שם שני טון של חומר כימי שאמור לשמש לייצור מטעני נפץ. כנראה כדי להיות מוכנים לפגוע בנו, כפי שפגעו לצערי באזרחים ישראלים, תיירים בבורגס בבולגריה, ולבצע אולי פיגועים נגד יעדים יהודיים באירופה - כי לעבור מקפריסין או כל מדינה באירופה זה קל - או אפילו פיגועים נגד גורמים מערביים".

"מה שברור זה שיש לנו פה ארגון טרור, חיזבאללה, שלא ינסה להסתתר מאחרי היותו גם מפלגה פוליטית בלבנון או ארגון טרור, נתמך, ממומן ומחומש ע"י האיראנים, לכן האצבע המאשימה גם במקרה הזה צריכה להיות כלפי חיזבאללה ואיראן", הוסיף.

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות