מקורב לנתניהו: "ההתבכיינות של בכירי הליכוד על תיקים - קשקוש"

מקורב לראש הממשלה בנימין נתניהו, הגיב הבוקר לטענות של בכירי הליכוד לפיהן נתניהו מפקיר את התיקים שמגיעים לליכוד. "קשקוש, הוא נלחם שלליכוד יהיו 12 שרים" (פוליטיקה)

ישי כהן | כיכר השבת |
נתניהו וחברי הליכוד במוצאי הבחירות (צילום: תומר נויברג - פלאש90)

בחירות 2015 • מרכיבים ממשלה: בכירי הליכוד תוקפים במהלך הימים האחרונים, באמצעות תדרוכים לכלי התקשורת, כי ראש הממשלה בנימין נתניהו, מפקיר את כל התיקים הבכירים למפלגות אחרות ולא שומר תיקים חשובים למפלגת השלטון, הליכוד.

ראש הממשלה החליט להגיב לשריו הזועמים, גם הוא באמצעות תדרוך של אחד ממקורביו שאמר הבוקר "התלונות וההתבכיינות כאילו נתניהו לא השאיר מספיק תיקים לליכוד הן קשקוש חסר כל אחיזה במציאות. ההיפך הוא הנכון. נתניהו הביא באופן אישי הישג בלתי רגיל לליכוד, הוא נלחם כדי להביא 30 מנדטים ועמד בפני התקפות אישיות בלתי פוסקות עליו ועל משפחתו".

הבכיר הוסיף וטען כי נתניהו נלחם כעת על התיקים של הליכוד, בין דבריו ניתן להבין כי נתניהו לא מתכוון להעניק את תיק התחבורה לאריה דרעי: "ראש הממשלה ממשיך להילחם כדי שלליכוד יהיו 12 שרים בממשלה ובתוכם תיקים חשובים וחיוניים להובלת המדינה, המשק והחברה כביטחון, תחבורה, משפטים, פנים, אנרגיה ותשתיות לאומיות, ביטחון פנים, רווחה, תקשורת, תיירות ועוד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות