"מכירת חיסול לחרדים"

לפיד מסית: "סחטנות על חשבון העובדים והמשרתים"

יו"ר יש עתיד יאיר לפיד תוקף את ההסכמות בין הליכוד ויהדות התורה וכינה אותן "סחטנות פוליטית" על חשבון הציבור העובד והמשרת בצה"ל. "מדובר בכניעה מוחלטת של ראש הממשלה לדרישות של מפלגה לא ציונית. מה שאנחנו רואים היום זו מכירת חיסול של כל מה שחשוב לחברה הישראלית" (חדשות, פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: פלאש 90)

בחירות 2015 • מרכיבים ממשלה: יו"ר 'יש עתיד' ח"כ יאיר לפיד תקף הערב (שלישי) תוך השתלחות בציבור החרדי את ההסכם הקואליציוני המתגבש מול יהדות התורה וש"ס והגדיר אותו כ"מכירת חיסול של כל מה שחשוב לחברה הישראלית".

לדברי לפיד: "מה שאנחנו רואים היום זו מכירת חיסול של כל מה שחשוב לחברה הישראלית על חשבון משלם המיסים".

יו"ר 'יש עתיד' תקף את נתניהו ואמר: "מדובר בכניעה מוחלטת של ראש הממשלה לדרישות של מפלגה לא ציונית על חשבון הציבור העובד והמשרת".

הוא הוסיף: "'יש עתיד' תמשיך להלחם נגד הסחטנות הפוליטית, כדי שאזרחי ישראל, שיוצאים כל יום לעבודה ומשלמים מיסים, יזכו ליחס הוגן בחלוקת משאבי המדינה על ידי ממשלת ישראל".

לפיד אינו הראשון שמשתלח בציבור החרדי בעקבות ההסכם שהשיגה יהדות התורה. ג'ודי ניר מוזס-שלום, רעייתו של השר סילבן שלום צייצה מוקדם יותר היום בטוויטר: "לקרוא ולבכות. שאפו לחברי יהדות התורה שהשיגו מה שרצו, על חשבוננו כמובן". מאוחר יותר הציוץ הוסר מהרשת.

הלילה הגיעו חברי הכנסת של יהדות התורה לבתי גדולי ישראל, בכדי לקבל את אישורם להסכם עם הליכוד. מקור בכיר ביהדות התורה מסר: "נכנסו למרן, הצגנו את ההסכם, מרן בירך על הדברים ואנחנו מקווים מאוד שהחתימה תהיה כבר מחר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות