כיכר TV

ח"כ בש"ס: "חבל שהמלצנו על נתניהו, הוא מתעלל בנו"

התסכול בש"ס מהתנהלותו של ראש הממשלה בנימין נתניהו מחריף: לצד האיום שלא לשוב למו"מ, משמיע ח"כ מהמפלגה אמירות חריפות נגד נתניהו בשיחה לכיכר TV: "חבל שתמכנו בו כבר בערב הבחירות, היינו צריכים לתת לו להזיע. הוא מתעלל בנו עכשיו". עוד במבזק: דיווח מיוחד מנפאל ההרוסה (חדשות, כיכרTV)

ישי כהן | כיכר השבת |

בחירות 2015 • מרכיבים ממשלה: סיעת ש"ס בראשות אריה דרעי התכנסה הערב (שלישי) לישיבת דחופה, כפי שהוגדרה, בשל אי ההתקדמות במשא ומתן עם ראש הממשלה בנימין נתניהו.

המחלוקת כעת בין המפלגות מתמקדת בנושא התיקים, דרעי מבקש את תיק הכלכלה כולל רווחה או תיק אחר. אולם נתניהו לא השיב לבקשה. מה שמעורר את זעמה של ש"ס כנגד נתניהו.

הערב (שלישי), תוקף חבר כנסת בש"ס בשיחה עם "כיכר השבת" את התנהלות הליכוד ואומר "חבל שתמכנו בנתניהו כבר בערב הבחירות". לדבריו "היינו צריכים ליבש אותו, לא לתמוך בו, לתת לו להזיע. הוא מתעלל בנו בגלל התמיכה המהירה שלנו".

הח"כ הוסיף ואמר: "הליכוד ונתניהו צריכים לשבת באופזויציה כמה חודשים או שנים - בכדי שיבינו את המפלגות החרדיות ואת שאר המפלגות בכנסת".

עוד במבזק כיכר TV:

מפקד היחידה הבינלאומית של זק"א מדווח מאזור האסון בנפאל: מספר ההרוגים בנפאל ממשיך לעלות, וצוותי ההצלה ממשיכים לחלץ עוד ועוד לכודים. מתי גולדשטיין, מפקד היחידה הבינלאומית של זק"א עדכן על המצב בשיחה ל"כיכר TV" מנפאל.

מכת חום בדרך: חם בחוץ, ומחר יהיה עוד יותר חם. שלמה הוברמן, חזאי חברת מטאו-טק, מעדכן על מזג האוויר בצפוי בימים הקרובים.

מתיחות בצפון: שתי פצצות מרגמה התפוצצו היום ברמת הגולן, כחלק ממלחמת המורדים בצבא הסורי. כתבנו חיים אבני עם תמונות מהגבול.

ולסיום: הר געש שהתפרץ בצ'ילה הביא לפינוי אלפי תושבים מכפר שספג את פגיעת איתני הטבע. גולש בר מזל תיעד את ההתפרצות הנדירה.

(תמונה ראשית: מאיר אלפסי, כיכר השבת)

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות