לפיד לכחלון: עצור את הגדלת מספר השרים בממשלה

יו"ר יש עתיד ח"כ יאיר לפיד פנה למשה כחלון וביקש ממנו לעצור את היוזמה להגדלת מספר שרי הממשלה: "מדובר במאות מיליוני שקלים שצריך להפנות לצרכים אמיתיים" אמר (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
יאיר לפיד (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)

בחירות 2015 • מרכיבים ממשלה: בליכוד נערכים בימים אלו לאפשרות של הגדלת הממשלה הבאה ליותר משמונה עשר שרים. יו"ר צוות המשא ומתן עו"ד דוד שומרון אך התבטא כי הביטוי "שמונה עשר שרים" לא מופיע בלוחות הברית. יו"ר ש"ס אריה דרעי הודיע כי הוא מתנגד למהלך אך לא יילחם נגד ההגדלה.

מי שיוצא הערב (ראשון) למאבק נגד הכוונה להגדיל את מספר שרי הממשלה הוא יו"ר 'יש עתיד' ושר האוצר לשעבר יאיר לפיד שעמד מאחורי החוק לשמונה עשר שרים.

בראיון ל - ynet פנה לפיד ליו"ר 'כולנו' ושר האוצר הבא משה כחלון ואמר: "במקום להעביר תקציב חברתי עם תוספות של כ-10 מיליארד לחינוך, בריאות ורווחה, בממשלה הבאה מתכוונים לשחק בכיסאות מוזיקליים. כחלון חייב לעצור את זה".

לדברי לפיד: "מדובר במאות מיליוני שקלים שצריך להפנות לצרכים אמיתיים. אני משוכנע שלא ככה כחלון רוצה להתחיל את כהונתו. אם הוא יתכופף עכשיו מול היוזמה הזאת, זה יהיה סימן עבור הליכוד שניתן יהיה לכופף אותו גם בהמשך. זה הזמן שלו להתייצב כחומה מול העיוות הבזבזני הזה שנלחמנו עבורו בכנסת הקודמת.

"ממשלה מנופחת והמוסד השערורייתי של שרים בלי תיק הם משהו שהצלחנו להיפטר ממנו בקדנציה הקודמת ולחסוך לא מעט כסף עבור הדברים החשובים. אני מקווה שכעת כחלון לא ייתן ידו לחזור אחורה בנושא הזה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות