ג'ו ביידן: "ישראל וארה"ב אוהבים זה את זה"

סגן נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן, אמר במסיבה שנערכה לרגל יום העצמאות, כי זה טבעי שישראל וארה"ב ישגעו אחת את השנייה, יש מחלוקות כמו במשפחה" (חדשות, בעולם)

יוני גבאי | כיכר השבת |
ג'ו ביידן והשגריר רון דרמר (צילום: שמוליק עלמני - YNET)

יחסי ארה"ב -ישראל: סגן נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן התייחס הלילה (שישי), באירוע יום העצמאות שקיים השגריר רון דרמר בוושינגטון לרגל יום העצמאות, ליחסים המתוחים בין ארצות הברית לישראל.

"יש מחלוקות, אבל זה טבעי במדינות דמוקרטיות. כמו במשפחה", אמר ביידן. "זה לא סוד שכמו ממשלים אחרים לפנינו יש לעיתים מחלוקות. אני נמצא כאן הרבה זמן והיו מחלוקות. זה טבעי שישראל וארה"ב ישגעו אחת את השנייה, אבל אנחנו אוהבים זה את זה ומגנים זה על זה".

הוא ציין שבשנה הבאה יגיעו לישראלי מטוסי ה-F-35, "ישראל היה המדינה היחידה באזור שתקבל את המטוס. אין שום נשיא שעשה יותר לביטחון ישראל מאשר ברק אובמה. תחתיו סיפקה ארה"ב לישראל סיוע ביטחוני ב-20 מיליארד דולר ונשק שהוא המילה האחרונה. אובמה מחויב לשמור על ביטחון המדינה היהודית".

על הסכם הגרעין עם איראן אמר ביידן: "זו לא עסקה גדולה בין ארה"ב לאיראן אלא בין בריטניה, צרפת, רוסיה, סין, גרמניה, האיחוד האירופי ואנחנו לבין הרפובליקה האיסלאמית". הוא הדגיש: "אם איראן תרמה בשלב כלשהו, אין יותר דיבורים וכל האופציות על השולחן".

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות