בית המשפט המחוזי סירב לדחות את הדיון במשפט הרב יאשיהו פינטו

בית המשפט המחוזי בתל אביב סירב לבקשת פרקליטו של האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו לדחות את הקראת כתב האישום נגדו שנקבע למחרתיים, למרות מצבו הרפואי (חדשות משפט)

(צילום: נתי שוחט- פלאש90)

פרשת הרב פינטו ממשיכה להסתבך: אחרי שלא התייצב לדיון במשפטו בחודש שעבר, בעקבות מחלתו, בית המשפט המחוזי בתל אביב דחה היום (ראשון), את בקשת פרקליטיו של האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו, לדחות שוב את הדיון.

הדיון המדובר, בו יוקרא כתב האישום נגדו, במסגרת הסדר הטיעון עליו חתם עם הפרקליטות, היה אמור להתקיים בעוד יומיים, אך עורכי דינו של הרב ביקשו שוב לדחות את הדיון, זאת בשל מחלתו של הרב והטיפולים הרפואיים שהוא עובר בבית החולים במנהטן. רק לפני פחות משבועיים, עבר הרב פינטו שוב הליך פולשני בהרדמה מלאה, בשל מחלת הסרטן ממנה הוא סובל.

עורכי הדין הציגו חוות דעת רפואיות שונות, לפיהן הרב פינטו אינו יכול במצבו לטוס מארה"ב לישראל, אך השופט שדן בתיק, עודד מודריק, לא קיבל את הטענות, וקיבל את עמדת הפרקליטות, שמומחה מיוחד מטעמה בדק את המסמכים הרפואיים וקבע כי אין בעיה שהרב יגיע לארץ.

כזכור, לפני כשלושה שבועות, לא הגיע הרב לדיון שנקבע, זאת לאחר שרק יומיים קודם למועד הדיון ניתוח מסובך להסרת גידול ממאיר בראשו, והיה בהרדמה.

למרות זאת, בפרקליטות הודיעו שיבחנו מחדש את עסקת הטיעון איתו. לפי עסקת הטיעון שנחתמה בין פרקליטי הרב פינטו לפרקליטות, ובהסכמת היועץ המשפטי לממשלה, הרב פינטו ישמש עד מדינה נגד ראש היחידה החוקרת לשעבר, ניצב מנשה ארביב, וכי כל העדויות של הרב עצמו ומקורביו ישמשו נגד הניצב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות