התיעוד שמסעיר את ארה"ב: שוטר לבן יורה בגבר שחור

תיעוד של שוטר לבן בדרום קרולינה שיורה בגבר שחור מסעיר ביממה האחרונה את ארה"ב. בתיעוד הוא נראה יורה בו לא פחות משמונה פעמים מטווח קרוב • צפו בתיעוד (חדשות, בעולם)

אהרן רבינוביץ | כיכר השבת |

מייקל סלאגר, שוטר לבן מדרום קרולינה, תועד כשהוא יורה בוולטר סקוט, גבר שחור בן 50, כאשר סקוט בורח ממנו. בתיעוד ניתן לראות כי השוטר יורה בגבו של סקוט לא פחות משמונה פעמים מטווח קצר, כאשר לא נשקפת כל סכנה לשוטר.

האירוע תועד על ידי עובר אורח, עלה לרשת וגרם לסערה ציבורית בארה"ב. ה-FBI ומשרד המשפטים האמריקני פתחו בחקירת הירי, כאשר במקביל השוטר הודח משירות במשטרה והוא מואשם כעת ברצח.

האירוע התרחש בשבת האחרונה כשהשוטר עצר את סקוט לאחר שהבחין שאחד מפנסי הבלימה במכוניתו היה שבור. בסרטון, בו לא ניתן לראות את תחילתו של האירוע, נראה מאבק קצר בין שני השוטר הלבן לסקוט. ניתן לראות כי השוטר מצליח להפיל חפץ מסוים שהיה בידיו של סקוט.

בשלב הזה סקוט מנסה לברוח מהמקום, אך השוטר יורה בגבו מטווח קצר שמונה יריות. סקוט נפל על הארץ. בסרטון ניתן לראות בנוסף כי השוטר שירה בסקוט חוזר חזרה למקום ההתעמתות הראשוני עם סקוט, אוסף את החפץ שהפיל מידיו של סקוט בתחילת הסרטון ומפיל אותו על יד גופתו של סקוט.

לדברי משפחתו של סקוט, אירועים כאלו מתרחשים באופן תדיר, אלא שהפעם ישנו תיעוד וידאו של האירוע ולכן זה עלה שוב לכותרות.

האירוע מגיע על רקע סדרה של אירועים דומים בהם ירו שוטרים לבנים באזרחים שחורים שאינם חמושים, אירועים שהובילו להפגנות קשות ברחבי ארה"ב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות