תיעוד: גם משפחת נתניהו יצאה לטייל בחול המועד

רה"מ בנימין נתניהו יחד עם בני משפחתו יצאו לטייל באזור הנגב. נתניהו: "מאחל לכל המטיילים ליהנות, שמרו על עצמכם, תנהגו בזהירות כדי שהחג ימשיך להיות שמח" (חדשות, בארץ)

מאות אלפי בני אדם יצאו בימים האחרונים של חול המועד פסח לטיולים ברחבי הארץ. גם ראש הממשלה בנימין נתניהו, רעייתו שרה ובניהם יאיר ואבנר טיילו היום (רביעי) בנגב.

ראש הממשלה ומשפחתו טיילו בגן הלאומי ממשית. במהלך הביקור בגן הלאומי הושב לטבע הנשר שנפגע קשה מההרעלה בעין עבדת. בהמשך ביקר ראש הממשלה יחד עם משפחתו בעיר דימונה ובקריית הסייבר בבאר שבע.

נתניהו אמר בטיול: "משפחתי ואני מבלים כאן בנופי הארץ היפה שלנו, כמו המוני משפחות בישראל. אנחנו נמצאים כאן בממשית, עיר עתיקה בנגב, אנחנו רואים כאן את הנגב שלנו במלוא תפארתו העתיקה וגם בעתיד הזוהר שלו שהולך ונבנה בערים כמו באר שבע ודימונה, בהן נבקר בהמשך היום.

"ליד תל שבע, מקום שבו היה אברהם אבינו לפני כמעט 4,000 שנה אנחנו מקימים את קריית הסייבר, תופסים את העתיד בידיים. אני מאחל לכל המטיילים בישראל ליהנות בחג, שמרו על עצמכם, תנהגו בזהירות כדי שהחג ימשיך להיות שמח".

נתניהו הוסיף, "אני מבקש גם לשלוח תודה לכל חיילי צה"ל ולחיילי משמר הגבול, אנשי כוחות הביטחון והמשטרה ששומרים עלינו בכל יום, גם ביום הזה, ובהזדמנות הזאת אני מבקש לשלוח החלמה שלמה לחיילי צה"ל הפצועים שפעלו בנחישות ובאומץ לב כדי לסכל את הפיגוע. חג שמח לכם, לכל בית ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות