הפיצוי של חברת "הגביע" ללקוח חרדי - חמץ בפסח

חרדי שמצא חתיכת פלסטיק במוצר של חברת "הגביע" התלונן בפני החברה וקיבל פיצוי. אלא שהלקוח הופתע כשקיבל בפסח חמץ: "לא ייתכן שאקבל פיצוי שהוא חמץ. שערורייה" (חרדים)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: shutterstock)

פיצוי מוחמץ: חרדי המתגורר בעיר בני ברק רכש לפני מספר שבועות מוצרים של חברת "הגביע". הלקוח גילה כי באחד הביסקוויטים יש פלסטיק. הוא התלונן בפני החברה וזו שלחה לו פיצוי - מוצרי חמץ שהגיע בעיצומו של חג הפסח ועל פי מכתב החברה נשלח אל הלקוח כמה ימים קודם החג.

הלקוח סיפר ל"כיכר השבת" כי התלונה שהגיש לחברה הייתה לפני חודש ולכן היא יכלה לשלוח את הפיצויים כשרים לפסח או לפחות להקדים את מועד שליחת המשלוח שעל פי רוב מגיע בדואר אחרי שבוע וחצי מרגע בקשת השליחה.

"התלוננתי מאחר ובאחד הביסקוויטים היה פלסטיק" הוא סיפר בשיחה עם "כיכר השבת". "בשיחה טלפונית עמם הם ביקשו ממני לשלוח להם תמונה וכך עשיתי. לאחר שהם ראו את התמונה טען בפניי אחד הנציגים כי לא מדובר במוצר שלהם".

הבסקוויט עם הפלסטיק

בשל בעיית האמינות לטענת החברה, לכאורה הם בחרו לשלוח לביתו של הלקוח נציג מטעמם שיראה במו עיניו את התקלה. "שוחח איתי נציג החברה וקבע איתי שבשעה 16:00 אחר הצהרים הוא יגיע לביתי", אלא שלטענת הלקוח הנציג לא הגיע "וקבענו למחרת וגם אז הוא לא עמד במילתו".

מאז אותו היום המתין הלקוח לשיחת טלפון מהחברה אולם זו לא התקבלה. באופן מפתיע שהדהים אותו החליטה החברה לוותר על הגעת הנציג לביתו והעדיפה לשלוח אליו פיצויים באמצעות הדואר. "אתמול קיבלתי לביתי מכתב רשום מבנק הדואר ומיד עשיתי את דרכי לשם".

המכתב הרשום, שכאמור התאריך שרשום עליו היה קודם הפסח, היה אמור לבשר על סוף הסאגה, אך הוא גרם בדיוק את ההפך והעצים את גודל השערורייה, כך על פי הלקוח. "הגעתי לשם וקיבלתי חבילה שבה נכתב כי מדובר במשלוח מהחברה. פתחתי ושם נכתב כי אני מקבל מתנה".

הלקוח התמהמה לכמה רגעים מאחר והפיצוי אמור להכיל מוצרי מזון ובגלל שמדובר בחג הפסח חשש שמדובר במוצרים שאינם כשרים לפסח וכך היה. "הרב פסק שבמידה והמוצרים יהיו חמץ אשרוף אותם מיד ואכן הספק הפך לוודאי - הקרטון היה מלא במוצרי חמץ".

לדבריו, "מדובר בשערורייה. לא ייתכן שאקבל פיצוי שהוא חמץ בעיצומו של חג הפסח. זה מכעיס מאוד ואני מקווה שהחברה עשתה זאת מחוסר ידע".

במכתב ששיגרה לו החברה במשלוח הפיצוי נכתב כי היא מקפידה על טיב מוצריה בייצור ובאריזה וייתכן כי עד שהמוצר הגיע לחנות הוא אוחסן שלא כראוי ומשום כך אירעה תקלה שבה פלסטיק היה בתוך המוצר אותו רכש.

כל ניסיונותינו להשיג את תגובת החברה עלו בתוהו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות