מתכוננים לימי הזיכרון?

חילונים מסיתים: "החרדים מלכלכים לנו את הפארקים"

אתר אשדודי חילוני דיווח לקוראיו על "פארק מוצף חרדים", שף: "החרדים מלכלכים, קילפו פירות וזרקו שאריות על הרצפה". תושבת אשדוד: "פוצצו את החניות". חבר מועצה חרדי ל"כיכר השבת": "ומה עם הלכלוך ביום העצמאות?" (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
חרדי, אילוסטרציה (Yonatan Sindel/Flash90)

ביטויי השנאה נגד המגזר החרדי חוזרים? התבטאויות חריפות כנגד האוכלוסיה החרדית פורסמו הבוקר (רביעי) במקומון האשדודי "אשדוד 10". עורך האתר עו"ד יוסי אסולין דיווח לקוראיו על 'השתלטות' של הציבור החרדי על הפארק העירוני והשירותים הציבוריים באשדוד וציטט בעל מסעדה שטען כי החרדים "מטנפים את הפארקים".

באתר נאמר: "תושבים רבים שיצאו לבלות בחיק הטבע האשדוד מצאו עצמם בלב ליבה של מעצמה חרדית שמזכירה ערים חרדיות, לרגע הם תהו האם הגיעו לבני ברק או שמא בית שמש. לחניית פארק אשדוד ים (אמפי פארק) הגיעו הבוקר ואתמול עשרות אוטובוסים מלאים בחרדים תושבי חוץ אשר הגיעו לבלות עם משפחותיהם, טינפו את הפארק, השתלטו על כולו ואף על השירותים הציבוריים במתחם הפארק"

בעל מסעדה אשדודית צוטט כאומר: "הפארק מוצף חרדים, לא ראיתי אף חילוני אחד, הם מלכלכים ומטנפים. הם זרקו שקיות, ניירות, טיטולים לאגם, קילפו פירות וירקות וזרקו את השאריות על הרצפה, אף אחד מהם לא טרח לנקות, הכל נשאר באותו מצב. הילדים שיחקו להם בין הרגליים, שאלו שאלות, נשענו על הגדר, מדובר באלפים, פשוט הציקו".

לטענת בעל המסעדה, הנשים החרדיות השתלטו על תאי השירותים ולא נתנו לנשים אחרות להיכנס. "עומדת אישה חרדית בכניסה, נועלת את הדלת הראשית של השירותים ולא נותנת לאף אחת להכנס, הם אמרו שתפוס, נשים אחרות חיכו וחיכו עד שהתייאשו ונאלצו לוותר. הן לא נתנו לאף אחת להכנס"

וזה לא הסוף. תושבת העיר מדווחת מהחנייה: "הגעתי לחנייה, הכל מפוצץ בחרדים. אני לא יודעת אם הם תושבי אשדוד או לא אבל גם שם הם השתלטו".

חבר מועצת העיר אבי אמסלם מסר: "צר לי לשמוע על אותם אנשים המלינים על הציבור החרדי המבקר בפארקים ובגנים העירוניים. הציבור המסורתי והחרדי בעיר מונה מעל 50% מכלל האוכלוסייה בעיר".

"הזמן היחיד של המשפחות לצאת לבילוי הוא בימי חול המועד וחוץ מאירועי תרבות שאנו עושים להם אין להם שום דרך אחרת לצאת עם המשפחות. הזכות שלהם לבלות היא לא שונה מאף תושב אחר בעיר שמבלה בפארקים. בושה שמנסים לתלות את זה בלכלוך כביכול שמשאירים שם".

"מעניין מאוד שביום המימונה ויום העצמאות שמבלים בפארקים אלפי משפחות עם כמויות של לכלוך אני לא שומע שום התייחסות של אף אחד על הלכלוך שמשאירים שם. בכל אופן הייתי מציע לאותם מתלוננים להפסיק עם מסע ההשמצות והרכילות נגד היהדות המסורתית והחרדית בעיר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות