מני נפתלי במשפט: "שרה שותה 3 בקבוקי שמפניה ביום"

הבוקר נפתח שלב ההוכחות בתביעה שהגיש אב הבית לשעבר במעון ראש הממשלה מני נפתלי נגד הזוג בנימין ושרה נתניהו. לטענתו, "אני עובר דברים איומים ואיומים" (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
מני נפתלי בכניסה לדיון (גיל יוחנן YNET)

אחרי לא מעט חיכוכים בתקשורת בין אב הבית לשעבר במעון ראש הממשלה, מני נפתלי לבין ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו ומשרד ראש הממשלה, החל הבוקר (רביעי) הדיון בבית הדין לעבודה, בהוכחות התביעה שהגיש נפתלי נגד הזוג נתניהו.

לפני הדיון אמר נפתלי לכלי התקשורת: "אני עובר תקופה מאוד קשה, הכפישו את שמי בטירוף, והגעתי קודם כל כדי לנקות את שמי הטוב. זה לא משפט רגיל של דיני עבודה. אגיד את הדברים והאמת תנצח".

הצדדים לא הגיעו להסכמה לאחר שהשופטת בתיק, דיתה פרוז'ינין, כינסה אותם בלשכתה בניסיון להגיע לפשרה אך הצדדים לא הגיעו לכדי הסכמה.

על דוכן העדים אמר נפתלי: "התצהיר שהגשתי מבהיר מה אני עובר מרגע שהגשתי את התביעה. אני עובר דברים איומים. משפחתי נתונה לאיומים, אומרים שאני גנב, יש כל מיני הכפשות, הייתה פריצה לבית האישי. מכפישים את אבי ברמות מטורפות, ממציאים הטרדות שלא היו ולא נבראו".

עו"ד כוכבית נצח דולב, המשנה לפרקליטת מחוז ירושלים שמייצגת את ההגנה, הטיחה האשמות קשות בתחילת החקירה הנגדית: "אתה אדם שקוע בחובות. יש נגדך צווי עיכוב יציאה מהארץ בגין חובות, אתה פונה בתקשורת לציבור שיתרום לך כסף. אתה מרשה לעצמך לעזוב את העבודה, ושהציבור יממן אותך".

הוא השיב: "החובות שנוצרו לי הם בגלל העברות דירה בגין עבודתי בבית ראש הממשלה. לא ידעתי שיש לי צו איסור יציאה מהארץ".

נפתלי המשיך לגלות גם הפעם פרטים מתוך בית ראש הממשלה: "כשהגעתי למעון גיליתי ששרה נתניהו שותה כמות אלכוהול מטורפת. כשנכנסתי להיות אב בית נחרדתי לראות כמה היא שותה - שלושה בקבוקי שמפניה ביום".

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות