מתאמים עמדות

ליצמן בסבב פגישות: נועד עם אריה דרעי, פרוש וגפני

עם היוודע התוצאות הסופיות בבחירות לכנסת ה-20, בהן קיבלה תנועת ש"ס שבעה מנדטים ו'יהדות התורה' קיבלה שישה מנדטים, החלו הנבחרים במגעים לקראת הרכבת הממשלה • הבוקר נועד ח"כ יעקב ליצמן עם יו"ר ש"ס אריה דרעי • בהמשך נועד עם ח"כ מאיר פרוש ויו"ר 'דגל התורה' ח"כ משה גפני (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
יעקב ליצמן (צילום: משה גולדשטיין)

בחירות 2015 • מרכיבים ממשלה: עם היוודע התוצאות הסופיות בבחירות לכנסת ה-20, בהן קיבלה תנועת ש"ס שבעה מנדטים ו'יהדות התורה' קיבלה שישה מנדטים, החלו הנבחרים במגעים לקראת הרכבת הממשלה.

המפלגות החרדיות פועלות כדי לתאם ביניהם עמדות לקראת המשא ומתן הקואליציוני מול 'הליכוד' וראש הממשלה בנימין נתניהו, שיחל בצורה רשמית בשבוע הבא, וזאת במטרה לגבש רשימת דרישות מתואמת.

בשעות הבוקר נועד יו"ר 'יהדות התורה', ח"כ יעקב ליצמן עם יו"ר ש"ס אריה דרעי, ובהמשך נועד עם יו"ר סיעת 'שלומי אמונים' ח"כ מאיר פרוש.

בשעה זו נועד ליצמן עם יו"ר 'דגל התורה' ח"כ משה גפני במשרדי איחוד מוסדות גור ברחוב הרב שך בבני ברק.

על פי ההערכה ידרשו ב'יהדות התורה' מלבד עמידה על העקרונות כגון ביטול הסנקציות הפליליות בחוק הגיוס וכן הגדלת התמיכה הממשלתית בקצבאות ילדים ובתקציבי הישיבות גם את תיקי הבריאות ווועדת הכספים המיועדים לחברי בכנסת ליצמן וגפני כשבנוסף צפוי לשמש ח"כ פרוש כסגן שר באחד המשרדים.


במקביל בש"ס ידרשו ככל הנראה את תיק הפנים בשילוב מנהל מקרקעי ישראל וכן את תיק הדתות שבממשלה היוצאת היה בידי 'הבית היהודי', שצפויה לדרוש גם היא את התיק וסגן שר נוסף.

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות