נפתלי בנט: "נדאג לכלכלה עם נשמה"

אחרי שנחל תבוסה בבחירות עם קבלת שמונה מנדטים למפלגתו, יו"ר מפלגת הבית היהודי נפתלי בנט אומר כי המחנה הלאומי ניצח ותוקם ממשלה שתדאג לכלכלה עם נשמה (אקטואליה)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
נפתלי בנט, אמש (צילום: Tomer Neuberg/FLASH90)

אחרי שנחל תבוסה בבחירות עם קבלת שמונה מנדטים למפלגתו, יו"ר מפלגת הבית היהודי נפתלי בנט אומר הבוקר (רביעי) כי המחנה הלאומי ניצח ותוקם ממשלה לכלכלה עם נשמה לכל עם ישראל.

בפתח ביתו שברעננה כינס בנט את כלי התקשורת ואמר כי "זה בוקר מצוין לעם ישראל. צריך לומר כי זו לא ממשלת ימין שנבחרה, אלא ממשלה של כל עם ישראל".

בנט הוסיף כי "יש לנו הרבה משימות על הפרק: לדאוג לביטחון, לשמור על הזהות היהודית של ישראל ולדאוג לכלכלה עם נשמה. אנחנו נרכיב ממשלה שתעסוק במשימות הגדולות האלה ובעזרת השם נצליח".

בנאום שנשא בכפר המכבייה התייחס בנט לנטישת המצביעים לעבר הליכוד ואמר: "שאלו אותי אם אני מאוכזב מהציבור הדתי לאומי. ואני אומר הפוך אני גאה בציונות הדתית. הוא נקרא לכל משימה והוא מתייצב. והפעם הוא נקרא למשימה פוליטית והוא התייצב בגדול. הציבור שלנו כהרגלו נכנס מתחת לאלונקה בבחירות האלה ולא הפסיק לשאת אותה עד לתוצאות הבחירות".

"הציבור שלנו קופץ על רימון היד האידאולוגי למען ארץ ישראל, תורת ישראל ועם ישראל, הציבור הזה תמיד בא", אמר עוד בנט שהוסיף כי המחנה הלאומי ניצח, "המחנה שבוחריו הם אוהבי ארץ ישראל, שבוחריו לעולם לא יהיו מוכנים להקים מדינה פלסטינית בתוך ארץ ישראל. אנחנו הבית היהודי נהיה שומרי הסף שגם הדרך שלנו תנצח".

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות