הרב יאשיהו פינטו לא יגיע לדיון מחר במשפטו

בית המשפט המחוזי בתל אביב דחה את בקשת פרקליטיו של הרב יאשיהו פינטו לדחות את הדיון במשפטו שאמור להתקיים מחר, בעקבות ניתוח שעבר. ככה"נ הרב לא יגיע (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(שובה ישראל)

נמשכת הסאגה סביב משפטו של האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו, מנהיגה הרוחני של קהילת "שובה ישראל". פרקליטיו פנו בבקשה דחופה לדחות את הדיון המשפטי ולמינוי גורם רפואי מוסמך לבחינת מצבו הרפואי. במקביל עבר הרב ניתוח בהצלחה.

הפרקליטים פנו לבית המשפט המחוזי בתל אביב, שם אמור מחר (חמישי), להתקיים הדיון במשפטו. פרקליטיו ביקשו לדחות את הדיון למועד אחר, וכן למנות גורם רפואי מוסמך ומקובל על בית המשפט לבחינת המסמכים הרפואיים שהוגשו בשם הרב, והועברו לפרקליטות, על מנת שייתן חוות דעת רפואית שתהא מוסכמת על הצדדים.

אולם שוב בית המשפט דחה את הבקשה, וקבע כי הרב פינטו יצטרך להתייצב מחר לדיון.

אמש עבר הרב ניתוח להסרת גידול ממאיר בראשו, בבית החולים קורנל בניו יורק, ולאחריו הוא הועבר כשהוא מורדם להמשך הטיפול הרפואי. במהלך הניתוח שהו בבית החולים מאות מחסידיו, כשהם מחכים בצפיה לבשורות טובות. לדבריו מקורביו, רק בעוד יומים יהיה אפשר לדעת בצורה ברורה יותר, האם אכן הניתוח הצליח.

בקרב חסידיו, שוררת דאגה מהתדרדרות הרפואית של הרב. מדובר בניתוח שני שעבר הרב בחודש האחרון. בקהילת "שובה ישראל", ממשיכים בקריאה המיוחדת לחסידים להרבות בתפילות ובקריאת פרקי תהילים למען רפואתו והחלמתו המלאה והמהירה של הרב מהניתוח.

לאור זאת, ככל הנראה הרב פינטו לא יגיע לדיון מחר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות