בני :ברק רכב בחירות פגע בילד וברח

ילד כבן 8 נפגע באורח קל עד בינוני בתאונת פגע וברח בבני ברק שהתרחשה במהלך הלילה, ופונה לבית החולים שיבא בתל השומר. על פי העדויות, על הרכב היו שלטי אחת המפלגות (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(Matanya Tausig - פלאש90)

ילד כבן 8 נפגע הלילה (רביעי), באורח קל עד בינוני, בתאונת פגע וברח שהתרחשה ברחוב רב אשי בעיר בני ברק. המשטרה מחפשת אחר הרכב הפוגע.

צוותי ההצלה בהם "הצלה גוש דן" ו"איחוד הצלה", שחשו לזירה העניקו טיפול רפואי ראשוני לפצוע, ובתום הטיפול הוא פונה לבית החולים 'שיבא' בתל השומר, כשמצבו כאמור מוגדר קל עד בינוני.

מתנדב בארגון "הצלה גוש דן" סיפר ל"כיכר השבת" על שאירע: "הגעתי לזירה וראיתי ילד שוכב על הכביש כשהוא פצוע. הענקתי לו טיפול רפואי, יחד עם מתנדבים נוספים ובתום הטיפול הוא פונה לבית החולים".

אפי פלדמן ראש סניף איחוד הצלה בבני ברק סיפר ל"כיכר השבת": "כשהגעתי לזירה נתקלתי בילד הולך רגל שנפצע באורח קל כתוצאה מפגיעת רכב, עוברי אורח סיפרו לי כי הילד נפגע מרכב שהיה עם שלטי בחירות של אחת המפלגות, הרכב הפוגע לא היה בזירה".

"נסיבות התאונה נבדקות על ידי המשטרה וייתכן כי מדובר בתאונת פגע וברח, לאחר טיפול רפואי ראשוני שהענקנו לו בזירה הוא פונה לבית החולים", הוסיף.

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות