ילד מתחנן: "אל תצביעו ג'" • האזינו

ילד בשם צביקה, המזוהה עם 'הפלג הירושלמי' מתחנן שלא להצביע ל'יהדות התורה': "אבא הסביר לי שישנם אנשים עם כוח ועם עיתון שכותב עלינו דברים לא יפים" • האזינו (חרדים)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
מנהיג 'הפלג הירושלמי' הגאון רבי שמואל אוירבך (צילום: שלומי כהן)

המאבק של הפלג הירושלמי כנגד מפלגת 'יהדות התורה' עולה שלב. בהקלטה המופצת למצביעים פוטנציאליים נשמע ילד קורא שלא להצביע למפלגה הליטאית משום שלטענתו הותקף על ידי חבריו לכיתה הנמנים על תומכי דגל התורה.

"שלום. קוראים לי צביקה ואני מתגורר בבני ברק ולומד בכיתה ד'", כך פותח הילד את ההקלטה הקצרה. "חשוב לי שתשמעו אותי. הרב שלנו זה רבי שמואל אוירבך, אבא מתייעץ איתו על כל דבר".

צביקה המשיך לגולל את אשר עבר עליו בתלמוד תורה בו הוא לומד: "כבר תקופה ארוכה שמציקים לי מאוד בתלמוד תורה, גם ילדים מהכיתות הגבוהות וגם ילדים מהכיתה שלי. פעם אחת כשהרביצו לי מאוד חזק אבא התקשר למנהל והוא אמר שהוא מפחד לעשות רעש".

"הלכתי לאבא ואמרתי לו שאני לא רוצה שישמע לרבי שמואל אוירבך, אבא אמר לי שהוא מאוד אוהב את רבי שמואל והוא קשור אליו מאוד", הוסיף הילד לספר.

צביקה הסביר כי "אבא הסביר לי שישנם אנשים עם כוח ועם עיתון שכותב עלינו דברים לא יפים ורבי שמואל אמר שהפעם לא נחזק אותם ולא נצביע ג'".

בסיום ההקלטה ביקש הילד להעביר מסר: "אני פונה אליכם אלה ששומעים אותי תזכרו כל פתק של ג' נותן להם עוצמה להתעלל ולרדוף אותנו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות