יום הבחירות: גורמי הביטחון העלו את רמת הכוננות

בשל הבחירות המתקיימות ברחבי הארץ כוחות הביטחון השונים העלו את רמת הכוננות בעקבות הערכת מצב מיוחדת שקיים מנכ"ל מד"א, רמ"ג אלי בין, עם הנהלת מד"א (ביטחון)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |

לרגל יום הבחירות לכנסת ה-20 העלה מד"א את רמת הכוננות בכל רחבי הארץ. במד"א מתכוננים גם לאבטח במידת הצורך פעילים שירוכזו במקומות הומי אדם, הפגנות, עצרות וצמתים ברחבי הארץ

ההחלטה התקבלה בעקבות הערכת מצב מיוחדת שקיים מנכ"ל מד"א, רמ"ג אלי בין, עם הנהלת מד"א. רמת הכוננות הגבוהה תאפשר יום בחירות תקין.

כוחות מד"א מתכוננים גם ליום עמוס בפעילות רחוק מן הקלפיות. לאור העובדה כי ביום הבחירות ייהנה הציבור כולו מיום שבתון, צפויים בני אדם רבים למלא את הפארקים ברחבי הארץ, את מסלולי הטיול בדרום ובצפון ולגדוש את מרכזי הערים. על כן, מחדדים במד"א הנחיות זהירות למטיילים.

מנכ"ל מד"א, אלי בין: "יום הבחירות הוא חגיגה לדמוקרטיה, על מנת להימנע ככל הניתן מפגיעות בנפש אני קורא לציבור הרחב לנקוט יתר תשומת לב ביום הזה. כוחות מד"א ישמרו ביום הבחירות על כוננות גבוהה ביותר ויוכלו להעניק מענה רפואי מיידי ומקצועי לכל קריאה. בכל צורך רפואי חייגו מיידית למד"א בטלפון חירום 101, והישמעו להוראות החובשים והפאראמדיקים במוקד עד להגעת כוחות מד"א למקום".

במקביל, שוטרי משטרת ישראל הונחו לטפל בנחישות וברגישות בכל תלונה בגין עבירות על רקע הבחירות, שיטופלו על ידי צוות ארצי באגף החקירות והמודיעין. הם מוצבים בכל רחבי הארץ ולצד הקלפיות. בנוסף תוגברו הסיורים ומוקדי החירום.

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות