החרדי שמצביע למחנה הציוני: "הגיע הזמן להחליף את נתניהו"

חרדי, תושב מרכז הארץ, החליט שהוא מצביע דווקא למפלגת המחנה הציוני. בשיחה עם "כיכר השבת", הוא מסביר מדוע לא יהדות התורה: "הגיע הזמן שנתניהו יתחלף" (בחירות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
הרצוג אתמול בכותל (דוברות המחנה הציוני)

יום לפני הבחירות, ועדיין יש לא מעט מתלבטים בקרב אזרחי ישראל לאיזו מפלגה להצביע. בין אותם אלו שכבר הכריעו למי להצביע, נמצא חרדי תושב אחת הערים החרדיות במרכז הארץ שהחליט כי הפעם הוא ינסה להשפיע ישירות על זהות מרכיב הממשלה.

בניגוד לבחירות הקודמות, שבהן הצביע למפלגה החרדית 'יהדות התורה', הפעם בכוונתו לגשת לקלפי באזור מגוריו ולהצביע דווקא למפלגת 'המחנה הציוני'.

בשיחה עם "כיכר השבת" הוא אומר: "הגיע הזמן ששלטון נתניהו יתחלף. לא ייתכן שהוא ראש ממשלה כאן שש שנים ושום דבר לא השתנה מבחינה כלכלית. פשוט קשה לחיות כאן. אנחנו מתקשים לקנות דירה ואני לא רק שהעתיד יהיה טוב יותר אם הוא יישאר בשלטון".

"המחנה הציוני לא הוכיחו את עצמם עד היום, אבל הם לפחות מבטיחים ונותנים לי פתח לתקווה, מה שלנתניהו אין. גם הם ייבחנו במציאות ובמידה והם לא יקיימו את הבטחותיהם הם יסיימו בדיוק כמו ביבי וחבל,. הסביר.

מדוע לא למפלגה חרדי כפי שהורו רבותיך?

"באמת הצעד הזה היה לי קשה. אשתי לא רוצה שאעשה זאת, אבל הגענו למצב שפשוט חשבנו אפילו לעזוב את הארץ. אני עכשיו חושב פחות על הנושאים החרדים הבוערים ומעדיף לחשוב על הנושא הכלכלי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות