לוקח אחריות

נתניהו: "לא עשינו מספיק בנושא הדיור ויוקר המחיה"

לאחר שלפני כחודשיים אמר כי מי שאחראי למשבר הדיור הוא ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט, ראש הממשלה בנימין נתניהו לקח הערב לראשונה את האחריות עליו והודה כי הוא אחראי ליוקר הדיור ויוקר המחיה: "לא עשינו מספיק בנושא. אקח את זה כמשימה אישית שלי כראש ממשלה" (בחירות 2015)

אהרן רבינוביץ | כיכר השבת |
(Yonatan Sindel/Flash90)

לאחר שלפני כחודשיים הטיל ראש הממשלה בנימין נתניהו את האחריות למשבר הדיור על ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט, לוקח הערב (חמישי) נתניהו לראשונה אחריות ומודה כי הוא אחראי למשבר הדיור וליוקר המחיה.

נתניהו העניק ראיונות לערוץ 1 ול"חדשות 2" והצהיר כי הוא אחראי לשני הנושאים הללו. "עשינו הרבה דברים טובים בשש השנים האחרונות, אבל בנוגע ליוקר הדיור ויוקר המחיה לא עשינו מספיק" אמר נתניהו.

נתניהו הצהיר: "אני אקח את זה כמשימה אישית שלי כראש הממשלה, ואתמקד בזה בקדנציה הבאה". לדבריו, "משבר הדיור מחייב מענה אמיתי ויש צורך להגדיל דרמטית את ההיצע בשוק הדיור".

בנוגע למצבו העגום בסקרים אמר נתניהו כי "רוב הציבור רוצה אותי כראש הממשלה. זה ברור לכולם. אבל אנשים לא מבינים שאם הם רוצים אותי כראש ממשלה הם חייבים להצביע לליכוד. כחלון, לפיד וליברמן יכולים לקחת את הקולות של אנשי הימין ולהעביר אותם לממשלה בראשות ציפי לבני ובוז'י הרצוג".

נתניהו אף לקח אחריות על התשדיר בו הושוו עובדים במשק למחבלי חיזבאללה ואמר כי "לא משנה מי אחראי לזה, אני לוקח על זה אחריות מלאה. מיד כשראיתי את התשדיר הוריתי להוריד אותו והתנצלתי. עשינו הרבה למען העובדים בישראל".

נתניהו התחייב שלא יישב בממשלת רוטציה עם בוז'י הרצוג: "אין לי כוונה לעשות זאת ואני חושב שממשלת אחדות לא טובה למדינת ישראל".

לפני שנתניהו התראיין לשני הערוצים התעוררה סערה כאשר נתניהו סירב להתראיין ל"ערוץ 10" במידה והעיתונאי רביב דרוקר, שפרסם שורת תחקירים עליו והתבטא רבות נגדו, יראיין אותו. בשל כך, הערוץ סירב לראיין את נתניהו. "אני לא חייב להתראיין לכל אחד", אמר נתניהו בנוגע לפרשה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות