המתנחלים עונים ללפיד: "אנחנו לא חברתיים?"

תושבים בהתנחלות יצהר החליטו שלא לשתוק לדברי יאיר לפיד, על כך שכספים רבים מתקציב המדינה הולכים אליהם במקום למעמד הביניים, והכינו סרטון תגובה מיוחד. צפו (בחירות 2015)

אהרן רבינוביץ | כיכר השבת |

תושבים בהתנחלות יצהר החליטו שלא לשתוק לדברי יאיר לפיד, על כך שכספים רבים מתקציב המדינה הולכים אליהם במקום למעמד הביניים, והכינו לו סרטון מיוחד.

בתחילת הסרטון נראה לפיד אומר כי "איפשהו בין איתמר ליצהר קבור הכסף". עזרי טובי, דובר היישוב, נראה מיד לאחר מכן על רקע הכניסה ליצהר פונה ללפיד ומצביע על שלט הכניסה: "שלום למר יאיר לפיד, מכיר? לא, אתה לא באמת מכיר".

"אתה רק נהנה להשמיץ אותנו בכל הזדמנות, אותנו ואת ההתנחלויות המבודדות, אבל האמת שאתם עושים לנו את זה כבר שנים. אתה וחבריך מהשמאל והתקשורת מכפישים ציבור שלם בלי סוף בטענה שאנחנו סכנה קיומית וביטחונית למדינת ישראל, ושאנחנו המכשול האחרון לשלום כולל במזרח התיכון" הוא אומר בסרטון.

"היום, אפילו לכם אין אומץ לטעון את הטענה הזאת. אז מה עושים? אתם משנים טקטיקה. עכשיו אתם טוענים שאנחנו לא סכנה ביטחונית אלא סכנה חברתית. איפה הכסף של המדינה? אצלנו. מחירי הדיור מאמירים? בגללנו. יוקר המחיה? עלינו. אז בוא נכנס פנימה ונראה איפה נשפך הכסף".

לאחר מכן נראים בסרטון תושבים ביצהר שרובם מתנדבים בעמותות שונות והקרוואנים בהם לומדים הילדים ביישוב.

בסיום הסרטון אומר טובי אומר: "כן מר לפיד, ביצהר ובכל יהודה ושומרון גרים אנשים נפלאים שעובדים ותורמים המון למדינה. אז את מי אתה משמיץ?".

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות