נתניה: עובדי המועצה הדתית מאיימים לא להכשיר בתי מלון לפסח

עובדי המועצה הדתית בנתניה מאיימים לפתוח בשביתה בעקבות שלא קיבלו את משכורת חודש פברואר. יו"ר ועד העובדים מבהיר כי הם יפסיקו את הטיפול בהכשרת בתי המלון בעיר (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
נתניה (צילום: פלאש 90)

עובדי המועצה הדתית בנתניה מאיימים לפתוח בשביתה בעקבות שלא קיבלו את משכורת חודש פברואר. לטענתם, הלנת שכרם מתבצעת בעקבות כך שהעירייה לא העבירה את תקציב המועצה.

יו"ר ועד העובדים יהודה שלוש הבהיר הבוקר (חמישי) כי במידה והעובדים לא יקבלו את שכרם תוך יממה, יופסק לאלתר הטיפול בהכשרת בתי המלון בעיר לקראת חג הפסח.

מהרבנות הראשית נמסר ל"כיכר השבת" כי "מבדיקה שערכנו עיריית נתניה לא העבירה את חלקה בתקצוב המועצה הדתית. הנושא בבדיקה ובטיפול".

מעיריית נתניה נמסר בתגובה כי "לפני כשנה החל מבקר העירייה בביצוע ביקורת במועצה הדתית, וזאת בהתאם להנחיית הועדה לענייני ביקורת. מורשה החתימה הזמני במועצה הדתית לא שיתף פעולה עם הביקורת ולא העביר מסמכים רבים שנדרשו ממנו, וזאת למרות פניות רבות שנעשו בנושא, הן מצד מבקר העירייה והן מצד המשרד לשירותי דת".

"כתוצאה מהתנהלות בלתי תקינה זו ובהתאם להוראות החוק, הופסקה העברת ההקצבה למועצה הדתית.
אנו מצרים על כך, אולם בנסיבות שנוצרו לא היה מנוס מצעד זה- שנועד לשמור על המינהל התקין במועצה. יחד עם זאת, ראש העיר בקשה ממבקר העירייה לאשר העברה תקציבית לרגל חג הפסח", הוסיפו בעירייה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות