נתניהו פונה במכתב לציבור הדתי לאומי: "הליכוד הוא בית אמיתי לכולם"

בעקבות המצב בסקרים והפער לטובת 'המחנה הציוני' לעומת הליכוד פונה ראש הממשלה בנימין נתניהו במכתב לציבור הדתי לאומי ומבקש מהם להצביע עבור הליכוד (אקטואליה)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
קמפיין הליכוד (Yonatan Sindel/Flash90)

בחירות 2015: אחרי המצב בסקרים שמצביעים על כך ש'המחנה הציוני' פתח פער ניכר מול מפלגת הליכוד, ראש הממשלה בנימין נתניהו שיגר מכתב לציבור הדתי לאומי בו הוא מסביר להם על הסכנה מממשלת שמאל וקורא להם להצביע למפלגת השלטון.

אחרי שסיפר על פרשת השבוע פנה נתניהו לנושא עצמו: "לליכוד שותפות אמיצה ועמוקה עם הציבור הדתי לאומי. זוהי ברית איתנה של עשרות שנים, והדתיים-לאומיים הם בשר מבשרו של הליכוד. נציגיה של הציונות הדתית מכהנים בתפקידים הבכירים ביותר מטעם הליכוד: יו"ר הכנסת ח"כ יולי אדלשטיין, יו"ר הקואליציה ח"כ זאב אלקין, סגנית שר התחבורה ח"כ ציפי חוטובלי, וכעת גם ראש עיריית בית שאן לשעבר ז'קי לוי ברשימה לכנסת. גם בשדרת ההנהגה המקומית ראשי הרשויות של הציונות הדתית חברים בליכוד ושותפים לו: בנתניה, בשדרות ,בלוד, בגבעת שמואל, בקרית שמונה וכמובן ביהודה ושומרון. הליכוד הוא בית אמיתי לכולם".

ראש הממשלה טען כי שמר על ההתיישבות למרות הלחצים: "עמדנו מול לחצים בינלאומיים אדירים ליסוג ולוותר. שמרנו על ההתיישבות, הגדלנו ופיתחנו אותה. בשש השנים האחרונות תחת שלטון הליכוד בנינו ביהודה, שומרון וירושלים אלפי יחידות דיור".

על הסכנה משמאל הסביר נתניהו כי "אנחנו עומדים כעת מול מאמץ אדיר, חובק עולם להפיל את הימין והליכוד מהשלטון ולהחליף אותי בבוז'י וציפי בראשות הממשלה. אסור לנו לתת לממשלת שמאל בראשות בוז'י וציפי לעלות. זו תהיה ממשלת נסיגות וויתורים. ממשלה של כניעה לתכתיבים חיצוניים ופגיעה בהתיישבות. הבית היהודי הם שותפינו הטבעיים, והם יישבו איתנו בכל קואליציה. לעומת זאת, תהום פעורה בינינו ובין מפלגת העבודה. לא תהיה איתם שום ממשלת אחדות. נקודה".

"הדרך היחידה להבטיח ממשלה לאומית בראשות הליכוד, היא להצביע לליכוד. אין דרך אחרת. במצב הנוכחי, בו יש שוויון בין הגושים, אם הליכוד לא יהיה המפלגה הגדולה ביותר השמאל יזכה בשלטון וירכיב ממשלה בתמיכת המפלגה הערבית. אם מפלגת העבודה תקבל יותר מנדטים, הרכבת הממשלה תוטל על בוז'י וציפי וכל הימין יישב באופוזיציה. לכן, הליכוד זקוק לקולות שלכם. כל קול שהולך למפלגה שאיננה הליכוד, מימין או משמאל, מסכן את ניצחון המחנה הלאומי בבחירות", הסביר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות