באג ב- Gmail: ביממה האחרונה מדווחים משתמשים בשירות הדואר האלקטרוני הפופולרי של ענקית האינטרנט - ג'ימייל, כמו גם משתמשים של 'גוגל אפס' המספקת שירותי דואר אלקטרוני לארגונים ולעסקים, כי תכתובות האימייל שלהם אינם מגיעים ליעדם. לאחר שבדקו בתיבת הדואר היוצא, גילו כי התכתובות נשלחו ליעדים אחרים.
על פי דיווחים שונים, התקלה הגורמת לשליחת המיילים למקורות השגויים נובעת משירות ההשלמה האוטומטית של ג'ימייל שמאפשרת שליחה לאנשי קשר גם ללא הקלדת כתובת האימייל המלאה. באג בשירות ההשלמה האוטומטית גורם להצגת אנשי קשר ישנים ולא רלוונטיים, במקום הצגת אנשי הקשר הפופולריים.
הדבר גורם למשתמשים שאינם בודקים את כתובת הנמען באופן ברור, לשלוח את התכתובות לאנשי הקשר הלא רלוונטיים, מה שעלול להוות מטרד במקרה הטוב, ובמקרים הפחות טובים עלולים לגרום לאי נעימות גדולה או אפילו לחשיפת סודות מסחריים.
בחברת גוגל מודעים לתקלה, ובציוץ שעלה אמש בחשבון הטוויטר הרשמי של החברה נכתב כי החברה חוקרת את התקלה בשלב זה, זאת לאחר שעשרות משתמשים בכל העולם החלו להתלונן ברשתות החברתיות על הבאג המטריד. הבוקר עדכנה החברה את עוקביה בטוויטר כי היא מודה למשתמשים על הסבלנות וכי בחברה זיהו את התקלה ופועלים לתקנה.