"פתיתים לבנים 3"

בהר מירון נערם שלג; בצפון ובירושלים הוא יחל אחה"צ

סופת השלגים "פתיתים לבנים 3", כבר החלה, אמנם רק בהר מירון נערם השלג, אבל החזאים מבטיחים שלמרות העיכוב הוא יגיע גם לצפון, למרכז ולירושלים בשעות אחה"צ. נתניהו בהערכת מצב: "קודם כל להציל חיים". דובר המשטרה וסמנכ"ל חברת החשמל לכיכר השבת, על היערכות והטמפרטורות (בארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |

הסערה הגדולה כבר כאן: אמנם עד עכשיו רק באזור הר מירון נערמה כמות משמעותית של שלג, אולם החזאים מבטיחים כי גם מה שמתעכב - יגיע בסוף. "כבר בשעות הבוקר הסתמנה דחייה במערכת, אך טווח הזמן שבו צפויים לרדת שלגים בארץ לא יתקצר", הסביר חזאי חברת מטאו טק, שלמה אוברמן, "עדיין מדובר על טווח של בין 24 ל-30 שעות של שלג החל מהיום בשעות אחר הצהריים".

ראש הממשלה בנימין נתניהו השתתף בצהריים בישיבת היערכות לקראת הסערה הצפויה במזג האוויר, שהתקיימה במפקדת מג"ב בלוד, יחד עם השר לביטחון פנים, המפכ"ל ניצב כבאות ראשית, ועוד.

נתניהו אמר: "ההנחיה היא קודם כל להציל חיים, לפני כל דבר אחר. למנוע אבדות בנפש. ההנחיה השנייה היא לשמור על צירים פתוחים רבים ככל האפשר. הנחייה שלישית היא לדאוג, כמיטב יכולתנו, לאספקת שירותי חשמל סדירה", הוסיף.

גם במד"א נערכים: שרות אמבולנסים של מד"א בעלי הנעה קדמית הועמדו בכוננות, ועל גלגלי האמבולנסים הורכבו שרשראות, בנוסף יצטרפו למערך 125 ג'יפים.

מנכ"ל מדא אלי בין אמר: "במד"א עומדים בקשר ובתיאום מלא עם משרדי הממשלה הרלוונטיים, עם הרשויות המקומיות, עם צה"ל, עם משטרת ישראל ועם שירותי הכיבוי. אני קורא לציבור, במיוחד במהלך ימי הסערה, לשמור על קשר רציף עם בני משפחה ושכנים קשישים המתגוררים בגפם ולוודא שאינם נזקקים לעזרה, ולתת את הדעת על הנחיות הבטיחות המצילות חיים שמפרסם מד"א, על מנת להימנע מפגיעות בנפש ולהישמע להנחיות משטרת ישראל והרשויות המקומיות על מנת למנוע סכנת חיים".

הטמפרטורות החזויות להיום ולהלילה: קריית שמונה (1-)-8, קצרין(-1-5), צפת (2-)-4, טבריה 11-2, נצרת 8-0, חיפה 3-10, תל-אביב 5-11, ירושלים(-1)-3, אשקלון 5-11, עין גדי 10-17, באר שבע 11-3, ערד 7-0, מצפה רמון (1-)-6 ואילת 19-7.

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות