"כדי להילחם במסתננים"

ראש בראש מול דרעי: ישי ידרוש לקבל את תיק הפנים

לאחר חשיפת "כיכר השבת" על כוונתו של יו"ר ש"ס אריה דרעי לדרוש לקבל לידיו את משרד הפנים בממשלה הבאה, גם יו"ר 'יחד' ח"כ אלי ישי דורש את התיק. במפגש עם תושבי דרום תל אביב אמר ישי: "אדרוש כתנאי לכניסה לממשלה את התפקיד - בכדי להמשיך להמשיך להילחם בתופעת המסתננים" (חדשות, בארץ)

אלי ישי, ידרוש מנתניהו את תיק הפנים (Yonatan Sindel/Flash90)

לאחר שבשבוע שעבר התבטא יו"ר ש"ס אריה דרעי בשיחות עם מקורביו ואמר כי ידרוש לקבל את תיק הפנים בממשלה הבאה שתקום, יו"ר תנועת "יחד" ח"כ אלי ישי הודיע כי ידרוש גם הוא לקבל את התפקיד בכדי להמשיך את "מלחמתו בתופעת המסתננים".

במפגש שערך הערב (שני) עם תושבים בשכונת התקווה, הודיע ישי כי ידרוש כתנאי לכניסתו לממשלה הבאה בראשות נתניהו את תפקיד שר הפנים: "אני מודיע לכם שאני אדרוש כתנאי לכניסה לממשלה הבאה, שתוקם בעזרת השם על ידי ידידי, בנימין נתניהו, את תפקיד שר הפנים והכל כדי להמשיך לשמור על בטחונכם האישי ולהמשיך להילחם נגד תופעת המסתננים".

ישי הוסיף ואמר: "אני רוצה להזכיר לכם, רעי וחברי, כי רק לפני מספר שנים הייתי האיש הכי שנוא על חלק נכבד מאוכלוסיית השמנת של המדינה. זאת מאחר והובלתי מאבק חסר פשרות במהגרי העבודה, העובדים הזרים והמסתננים מאפריקה. הובלתי לצד ראש הממשלה, בנימין נתניהו, את בניית הגדר בדרום וברוך ה׳ היום לא חודר לארץ אפילו מסתנן אחד".

כפי שחשף "כיכר השבת" בשבוע שעבר, יו"ר ש"ס אריה דרעי הביע בשיחות סגורות את כוונתו לדרוש את תיק הפנים. דרעי כיהן בשר הפנים במשך שתי קדנציות. לפני כשנתיים, דרעי רצה לחזור לתפקיד אך בסופו של דבר ש"ס נשארה מחוץ לממשלה. אלי ישי, יו"ר 'יחד - העם אתנו', שימש גם הוא במהלך שתי הקדנציות האחרונות שלו כיו"ר ש"ס, בתפקיד שר הפנים.

במידה וישי יעבור את אחוז החסימה וש"ס תהיה גם היא בממשלה הבאה, הרי שראש הממשלה הבא יצטרך לבחור בין השניים, או בכלל להשאיר את המשרד בידיו של השר המכהן גלעד ארדן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות