נפתלי בנט מבהיר: "אינני נגד ערבים, הם סובלים"

יו"ר 'הבית היהודי' השר נפתלי בנט אומר בעקבות הסערה סביב נאומו באוניברסיטת תל אביב והטענה כי רמז שהערבים גנבים כי "אינני נגד ערבים, הם סובלים מאובדן החוק" (פוליטי)

נפתלי בנט (צילום: Tomer Neuberg/Flash90)

"אינני נגד ערבים, מי שהכי סובל מאבדן החוק הם הערבים עצמם", כך כותב הבוקר (שני) יו"ר 'הבית היהודי' השר נפתלי בנט בעקבות הסערה סביב נאומו באוניברסיטת תל אביב והטענה כי רמז שהערבים גנבים.

"מהבוקר אני מקבל עשרות פניות מאזרחים ערביים עם מסר אחד: 'סופסוף מישהו אומר את האמת. חיינו גיהנום! קחו מהכפרים והערים שלנו את הנשק החם, תפסיקו את הפשע!'", כותב בנט בדף הפייסבוק שלו.

בנט מספר כי "בכיר ערבי בשירות הציבורי התקשר אליי הבוקר והפציר בי לעשות זאת. ממש התחנן".

"נפל לי האסימון", מוסיף בנט, "למה זה לא מטופל? בגלל שבישראל 2015 אתה אפילו לא יכול לדבר על הבעיה מבלי שהתקשורת והשמאל מתנפחים עליך והופכת אותך ל'גזען פאשיסט'".

בנט מוסיף ומבהיר: "אינני נגד ערבים, כפי שהתקשורת ואנשי מר"צ מנסים לצייר אותי. להיפך: פעלתי למען תעסוקה של ערבים כפי שאף שר כלכלה לא עשה לפניי. מי שהכי סובל מאבדן החוק הם הערבים עצמם".

"הטענה שלי פשוטה: מדינת ישראל הפקירה את אכיפת החוק באזורים שלמים. הגיע הזמן לתקן. לכן הבית היהודי דורשת את תיק בטחון הפנים ואני בטוח שאיילת שקד תעשה סדר ברחובות ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות