ליברמן נגד יעלון: "מצטיין בפליטות פה, אף אחד לא לוקח אותו ברצינות"

יו"ר ישראל ביתנו הלוטש עיניים לתפקיד שר הביטחון, תקף את השר המכהן משה בוגי יעלון וטען כי התנהלותו לא הביאה כבוד לישראל ולא הוסיפה להרתעה ולעוצמה של צה"ל (פוליטי)

דודי סילבר | כיכר השבת |
ליברמן, הבוקר (יונתן סינדל - פלאש90)

בטוחים בעצמם: קרב מילולי נרשם ביממה האחרונה בין שר הביטחון משה בוגי יעלון ויו"ר ישראל ביתנו שר החוץ אביגדור ליברמן, לאחר שהאחרון הצהיר במוצאי שבת בראיון לחדשות2, כי ידרוש את תיק הביטחון כתנאי סף לכניסה לקואליציה הבאה.

היום (שני), תקף ליברמן את יעלון ואמר: "אין לי ספק שהוא היה חייל מצוין, אבל בתור שר ביטחון - אף אחד לא לוקח אותו ברצינות. לא הערבים, לא חמאס, לא חיזבאללה ואפילו לא האמריקנים. בסך הכול הוא רק הצטיין עד היום בפליטות פה, ואחר כך בריצה להתנצל בפני האמריקנים. אני לא חושב שההתנהלות שלו מול חמאס, חיזבאללה וארה"ב הביאה כבוד למדינת ישראל ולא הוסיפה להרתעה שלנו ולעוצמתו של צה"ל", האשים ליברמן.

את הדברים אמר ליברמן מחוץ לבית המשפט העליון שדן בעתירה שהגישה ישראל ביתנו נגד החלטת ועדת הבחירות המרכזית שלא לאפשר לפעילים לחלק את גליונות המגזין הצרפתי 'שארלי הבדו'. "אנחנו חושבים שההחלטה לא לחלק את המגזין היא כניעה לאיומים ולסחיטה באיומים", אמר והוסיף: "אין לי שום סימפטיה מיוחדת לשרלי הבדו שפרסמו לא מעט חומרים נגד יהדות, נגד יהודים ונגד ישראל, אבל אני חוזר תמיד לאותו ביטוי של וולטיר לפיו 'אני לא מסכים אתך אבל אני מוכן למות על מנת שתוכל להתבטא לפי דעתך' זה חייב להיות עיקרון".

הדברים של ליברמן נגד יעלון מגיעים לאחר שאמש שיגר יעלון עקיצה לליברמן ואמר: "עבודת שר הביטחון כרוכה במאמצים. אני חושב שהביטחון הוא מעבר לסיסמאות. עבודה יומיומית. עבודה קשה. ניהול באחריות ושיקול דעת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות