בחירות 2015

נתניהו מרגיע את בנט: "יש תהום בין הליכוד לבין בוז'י"

לאחר שיו"ר 'הבית היהודי' נפתלי בנט הביע חשש כי לא יצורף לממשלה הבאה בראשות הליכוד, ראש הממשלה בנימין נתניהו משדר לעברו מסר מרגיע • "תהום אידאולוגית פעורה כיום בין הליכוד לבין בוז'י, ציפי ורשימת מפלגת העבודה", אמר נתניהו ושב על כך שהבית היהודי הם השותפים הטבעיים (פוליטי, בארץ)

(צילום: Hadas Parush/Flash90)

לאחר שיו"ר 'הבית היהודי' השר נפתלי בנט הביע חשש כי לא יצורף לממשלה הבאה בראשות הליכוד, ראש הממשלה בנימין נתניהו משדר לעברו מסר מרגיע.

נתניהו הצהיר אמש (ראשון) כי "תהום אידיאולוגית פעורה כיום בין הליכוד לבין בוז'י, ציפי ורשימת מפלגת העבודה על חבריה האנטי-ציונים" .

"הודעתי שהבית היהודי הם השותפים הטבעיים שלנו ויישבו בממשלה שאקים - ממשלת ליכוד רחבה וחזקה", הוסיף ראש הממשלה ובכף הדף את חששותיו של בנט שאינו מתכוון להרכיב עמו ממשלה.

עם זאת, נתניהו הוסיף והבהיר כי "אם הליכוד לא יהיה מספיק גדול אין שום ביטחון שהרכבת הממשלה תוטל עליי".

"אם הליכוד לא יהיה מספיק גדול, ייתכן שתקום ממשלת שמאל. הבחירה הפעם היא ליכוד גדול או ממשלת שמאל", הוסיף ראש הממשלה.

אמש, בראיון למהדורה המרכזית בחדשות 2, אמר נפתלי בנט כי הוא חושש שביום שאחרי הבחירות "ידלגו" על הבית היהודי בעת הרכבת הממשלה. "אני חושש שידלגו עלינו, שיתקשרו ללבני ולהרצוג", אמר.

בנט הוסיף ואמר: "אין לי שום עניין לתקוף את המחנה הלאומי, אבל קריטי שאנשים יבינו: השאלה היא אם רוצים ממשלה של השמאל עם נתניהו או ממשלה שלי עם נתניהו".

"נתניהו הוא ראש הממשלה הבא", אמר בנט, "כולם יודעים. מה שיקרה, אם יכניסו את לבני פנימה, היא לא מוכנה לשבת איתנו. זה או ציפי או אנחנו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות