"זה או ציפי או אנחנו"

נפתלי בנט: חושש שנתניהו ישאיר אותנו מחוץ לממשלה

יו"ר "הבית היהודי" השר נפתלי בנט הצהיר כי הוא חושש שרה"מ בנימין נתניהו ישאיר אותו ואת מפלגתו מחוץ לממשלה הבאה: "אני חושש שידלגו עלינו, שיתקשרו ללבני. אין לי שום עניין לתקוף את המחנה הלאומי, אבל אנשים צריכים להבין שהשאלה היא אם רוצים ממשלה של השמאל עם נתניהו או שלי עם נתניהו" (פוליטי)

אהרן רבינוביץ | כיכר השבת |
נפתלי בנט (Ben Kelmer/Flash90)

יו"ר מפלגת "הבית היהודי" אמר הערב (ראשון) כי הוא חושש שהוא ומפלגתו יישארו מחוץ לממשלה הבאה בראשות בנימין נתניהו ו"הליכוד". בראיון ל"חדשות 2" אמר בנט: "אני חושש שידלגו עלינו, שיתקשרו ללבני ולהרצוג. אין לי שום עניין לתקוף את המחנה הלאומי, אבל אנשים צריכים להבין שהשאלה היא אם רוצים ממשלה של השמאל עם נתניהו או ממשלה שלי עם נתניהו".

בנט הוסיף, "נתניהו הוא ראש הממשלה הבא. את זה כולם יודעים, אבל אם יכניסו את לבני פנימה, והיא לא מוכנה לשבת איתנו, אז זה או ציפי או אנחנו".

בנוגע להתרסקותה של מפלגתו בסקרים האחרונים אמר בנט כי בימים האחרונים דווקא נרשמה התאוששות: "היום יש כבר סקר שמעלה אותנו ל-14, וזה בסדר. יש עליות ויש ירידות. כמובן שאנחנו תמיד רוצים להיות חזקים מאוד, ולכן אנו דורשים כעת את תיק ביטחון הפנים, כדי לתת אותו לאיילת שקד".

בנט תקף את התנהלות הממשלות האחרונות בנוגע לביטחון הפנים: "השוטרים הם בסדר, אבל הניהול הוא רע. הניהול הממשלתי. תמיד דרשתי לעבור מאסטרטגיה של הגנה להתקפה. אנחנו צריכים להתקיף את האויב, לעבור מכיפת ברזל למכת ברזל".

בנט הסביר את דבריו בנוגע לגניבות רכבים באזורים בהם מתגוררים ערבים ואמר כי "אני לא אומר שכל הערבים גנבים. אין בי טיפת גזענות".

על נאומו הצפוי של ראש הממשלה בנימין נתניהו בקונגרס בארה"ב למרות מחאות הבית הלבן והנזק המדיני, אמר בנט כי "ראש הממשלה נוסע לקונגרס בשביל למנוע עסקה רעה מאוד. אם אני ראש הממשלה, הייתי הופך את העולם, כולל לנסוע לארה"ב, אבל אני לא אתקוף את ראש הממשלה כמו הרצוג, שהוכיח כי הוא לא ראוי להיות ראש ממשלה".

מהליכוד נמסר בתגובה: "ראש הממשלה הבהיר כי לא ירכיב ממשלה עם מפלגות השמאל וכי הבית היהודי יישב בממשלתו. אבל אם הליכוד לא יהיה מספיק גדול - אין שום ביטחון שהרכבת הממשלה תוטל על בנימין נתניהו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות