אביגדור ליברמן: נדרוש לקבל את תיק הביטחון

שר החוץ אביגדור ליברמן, שמפלגתו מדשדשת בסקרים, טוען כי ידרוש את תיק הביטחון כתנאי לצירוף ישראל ביתנו לממשלה עתידית: "אנחנו נדרוש את תיק הביטחון - ונקבל אותו" (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(Ben Kelmer/Flash90)

שר החוץ אביגדור ליברמן אמר בראיון ל"פגוש את העיתונות" בערוץ 2 כי ידרוש את תיק הביטחון כתנאי להצטרפותו לממשלה שתקום אחרי הבחירות.

ליברמן התייחס לצוק איתן ואמר: "50 יום של מלחמה וחמאס נשאר בשלטון, ממשיך לייצר טילים. לא יכול להיות מצב כמו שהיה עכשיו בצפון, ששני חיילים נהרגו וישראל לא הגיבה. תראי איך הגיבו הירדנים על שריפת הטייס, כך צריכה להיות תגובה. זאת הגישה היחידה שהיא רלוונטית במזרח התיכון. לכן, אנחנו נדרוש את תיק הביטחון ואנחנו נקבל את תיק הביטחון".

"אנחנו 40 יום לפני הבחירות. 40 יום לפני בחירות 2009 הסקרים נתנו לנו פחות מחצי ממה שקיבלנו בבחירות עצמן, אז נראה מה יהיה בעוד 40 יום. מאז הקמת המפלגה היינו עקביים ולא זיגזנו, הבוחר מכיר אותנו".

ליברמן אמר כי ישראל ביתנו היא "חלק אינטגרלי מהמחנה הלאומי ונעשה הכל כדי שישאר בשלטון. אמרתי שאני לא פוסל איש, ישבתי בממשלות אחדות גם עם נתניהו וגם עם הרצוג. הם הרי ישבו שניהם ביחד באותה ממשלה, ישבתי גם עם דרעי וגפני. האישיות זה לא המהות, אותנו מעניין מה יהיו קווי היסוד של הממשלה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות